Як підписати та відправити декілька документів одночасно
15 Січня 2025
При відправці контрагентам первинних документів часто виникає потреба підписати та відправити одночасно велику кількість документів, а використання при цьому модуля Автоматична обробка документів недоцільно.
В такому випадку можна скористатися лайфхаком.
Спочатку потрібно зайти в головному меню у розділ Адміністрування – Параметри системи. Далі слід обрати підрозділ Підпис. В кінці форми потрібно поставити обидві позначки Використовувати пароль останнього підпису для ключа шифрування та Запам’ятовувати обраний підпис печатки установи.
Натискаємо кнопку Зберегти та вийти. Далі переходимо в Первинні документи – Реєстр електронних документів.
Виділяємо (підсвічуємо) за допомогою клавіатури та миші ті записи, які нам потрібно підписати та відправити.
Далі натискаємо кнопку Відправити на панелі інструментів
Програма запропонує накласти підпис. Обов’язково ставимо позначку Зберігати пароль протягом сеансу
Аналогічно наступним кроком система запропонує накласти електронну печатку. Відбувається процес накладання електронного підпису та шифрування документів для відправки контрагентам.
Після того, як всі документи надіслані отримувачам, система виведе інформаційне вікно з повідомленням про успішну відправку
Статус електронних документів в реєстрі відповідно зміниться