Як отримати рахунок для оплати сертифікатів?

27 Грудня 2021

 

 

Оформлення електронно-цифрового підпису – один з перших етапів з оформлення нового ФОП в Україні. Ось перелік таких етапів:

 

1. Рестрація ФОП – подання документів, переліу КВЕДів, визначення із групою оподаткування.

2. Вибір системи оподаткування – єдиний податок чи загальні підстави.

3. Вдкриття рахунку в банку й отримання реквізитів.

4. Оформлення КЕП або ЕЦП.

5. Реєстрація в кабінеті платника податків.

6. Реєстрація в програмі обліку й звітності.

 

Пункти, що йдуть за оформленням КЕП – неможливо вже повноцінно зробити без електронно-цифрового підпису. Для логіну в кабінет платника податків і запиту за своїм станом розрахунків із бюджетом – потрібен підпис.

Для реєстрації в Медок або Сота, за допомогою яких ви подаватимете свої звіти – необхідний електронний підпис.

Тому важливо отримати його якомога раніше, аби в майбутньому не зіткнутися з необхідністю його форлення за декілька годин – коли на волосинці висить контракт або звіт у контролюючий орган.

 

В Укрзвіт ви можете оформити такі види підписів:

 

– ЕЦП – звичайний, додатково не захищений підпис, за допомогою якого ви зможете виконувати логін в різноманітних сервісах, отримувати виписки, підписувати ним звіти й акти.

– КЭП – захищений підпис, за допомогою якого можна підписувати всі угоди й контракти.

Токен – флешка або смарт-картка – носій із додатковим криптографічним захистом для збереження вашого електронного підпису.

 

Вартість КЕП (ЕЦП)

 

Перш ніж залишити заявку на оформлення ЕЦП – радимо уточнити у нашого менеджера за допомогою форми зворотнього зв’язку або за телефоном – чи зможете виконувати всі задачі, що постали перед вами за його допомогою.

Пам’ятайте, що ціна ЕЦП – нижча, аніж вартість КЕП. Але так само нижче і його захист.

Наприклад, ви можте копіювати файли ключів, які записуються на вашу флешку й надати копію ключа сторонній особі – наприклад, бухгалтеру.

Знаючи ваш пароль, бухгалтер зможе працювати з вашим підписом.

При цьому, якщо хтось заволодіє вашою копією випадково або це колишній співробітник – для блокування такої копії вам доведеться перевипускати увесь ЕЦП.

 

Для оформлення ЕЦП вам знадобляться наступні документи:

 

1. Паспорт і копія пспорту.

2. Ідентифікаційний код.

3. Платежне доручення (формується на нашому сайті послі відправлення вами заявки).

4. Виписка з ЄДР (лише для юросіб).

5. Документ, що підтверджує повноваження підписанта (лише для представника юрособи).

 

Ціна ЕЦП – від 104 грн з терміном дії в рік. Нижче наведено детальну таблицю з варіантами цін на ЕЦП, які ви можете оформити.

 

Видача й обслуговування КЕП (базова послуга*)
КлієнтПослугаВартість послуги, (грн.)
Термін дії Сертифікатів – 2 роки АКЦІЯ!
Юридична особаВидача Сертифікату КЕП (підпис або електронна печатка)331
Фізична особа (ФОП)Видача Сертифікату КЕП (підпис)207
Термін дії Сертифікатів – 1 рік
Юридична особаВидача Сертифікату КЕП (підпис або електронна печатка)166
Фізична особа (ФОП)Видача Сертифікату КЕП (підпис)104
Перевидача сертифікату до завершення терміну дії
У зв’язку зі змінами в реєстраційних даних, кадровими змінами, втратою / пошкодженням носія з вини КлієнтаВидача Сертифікату КЕП (підпис або електронна печатка)92

 

* У вартість базових послуг враховано:

  • реєстрація Клієнта;
  • формування сертифікату відкритого ключа;
  • надання допомоги під час генерації секретних і відкритих ключів Клієнта в пункті реєстрації;
  • збереженн закритого ключа на носій, наданий Клієнтом;
  • надання надійних засобів КЕП.

 

Видача й обслуговування КЕП (додткові послуги)
ПослугаВартість послуги, (грн.)
Виїзд спеціаліста Укрзвіт до офісу Клієнта для видачі КЕП899
Віддалене підключення спеціаліста Укрзвіт для автопродовження/перевидачи КЕП699
Демонстрація449

 

 

Які завдання виконує сертифікат КЕП?

 

КЕП – це захищений варіант ЕЦП. Він відкриває всі можливості електронної звітності й документообігу, але при цьому має важливе обмеження.

КЕП записується на Токен – спеціальну флешку.

Якщо ви бажаєте, аби можливість підписання документів мали не лише ви, але й низка осіб – директор, бухгалтер і так далі – то слід зробити декілька копій КЕП. Кожна – на своєму Токені.

Причому коже підпис буде унікальним, але закріпленим за вашою юорособою. Відповідно, завжди можна буде встановити, хто підписав той чи інший документ.

 

Ціна КЕП (кваліфікованого електронного підпису)

 

Ціна кваліфікованого електронного підпису починається від 207 грн на 2 роки.

Кожен наш клієнт, який є власником ключа КП або ЕЦП – має право:

  • анулювати сертифікат ключа у будь-який час до завершення терміну дії ключа;
  • заблокувати або анулювати дію будь-якого ключа, що виписаний на його ім’я;
  • знову активувати ключ протягом 3 місяців з моменту його блокування;
  • отримати консультацію наших фахівців з використання ключа в нашому офісі або за номерами телефонів, що вказані на сайті;
  • отримувати підтвердження строку дії сертифікату відкритого ключа.