Що таке програма M.E.DOC (Медок)

 

Сучасний документообіг, складний і масштабний, вимагає наявності у бухгалтера ефективного і в той же час простого робочого інструменту. Програма M.E.DOC є саме таким помічником – надійним, функціональним і зручним у використанні. З його допомогою можна працювати з усіма документами, що існують на сучасному підприємстві: податковими накладними, звітами, рахунками та актами різного типу. Програма Медок універсальна і може використовуватися організаціями, що працюють в будь-яких галузях і використовують будь-які форми оподаткування.

 

Переваги використання програми Медок сучасним підприємством

 

Своєю зростаючою популярністю програма Медок зобов'язана ряду важливих особливостей, які вигідно виділяють цей продукт з безлічі інших:

  • • Програма забезпечує максимальну автоматизацію документообігу та звітності, без залучення додаткового стороннього ПЗ;
  • • Використовується шифрування електронного підпису, що забезпечує високий рівень інформаційної безпеки.
  • • Документообіг контролюється на всіх проміжних етапах;
  • • Сучасний приємний інтерфейс – комфортний для роботи і інтуїтивно зрозумілий.
  • • Зменшення адміністративних витрат підприємства, а також економія робочого часу при оформленні документації.
  • • Повна відповідність бланків до чинного законодавства, із систематичною актуалізацією бази.
  • • Висока надійність ПЗ, гарантована високим професійним рівнем авторів програми і оперативною технічною та інформаційною підтримкою;
  • • Підвищення кваліфікації та отримання корисної інформації в одному пакеті послуг, що поставляється з програмою Медок.

 

Документи, сформовані в програмі Медок, мають унікальний цифровий підпис, офіційно визнані державними службами і комерційними організаціями і вважаються орігіналами відповідно до діючого закнодавства України.

 

 

Комфортна робота і сервіс від рпозробників

 

Програма для бухгалтерського обліку Медок складається з окремих модулів. Така побудова надає можливість обрати модифікацію, що максимально відповідає вимогам конкретного підприємства:

  • Електронний документообіг – практичний та простий модуль для обміну документами з контрагентами.
  • Звітність – модуль здійснення звітності будь-якого типу в різноманітні контролюючі органи.
  • Банківські рахунки – автоматична система повідомлень про закриття або відкриття рахунків.
  • Облік ПДВ – модуль для роботи з ЄРПН, тобто для реєстрації податкових накладних та інших офіційних документів в єдиній системі.
  • Корпорація – ефективний модуль для організації роботи підприємства зі складною структурою та віддаленими офісами.
  • Зарплата – простий модуль для розрахунку, нарахування оплати праці співробітників підприємства, а також облік персоналу.
  • СОТА – ефективний і надійний мережевий сервіс для подання звітності будь-якого типу в державні органи.

 

 

Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України офіційно підтвердила високу якість захисту даних в програмі Медок при виконанні будь-яких стандартних операцій.

 

Важливою перевагою використання програмного продукту Медок є якісна технічна та інформаційна підтримка клієнтів. Всі питання щодо програми та її використання можна задати в режимі онлайн або за телефоном кваліфікованому фахівцю, який допоможе швидко вирішити будь-яку проблему. Сьогодні програма Медок – це один з найбільш вигідних та надійних варіантів ведення докусментообігу на підприємствах, які працюють в абсолютно будь-яких галузях людської діяльності.