Комплект документів для отримання електронних підписів для ПРРО юридичної особи
1. Комплект документів для отримання підпису співробітника юридичної особи для ПРРО
Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений нижче перелік документів є ОБОВ’ЯЗКОВИМ для отримання КЕП. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів — це обов’язкова вимога чинного законодавства України.
Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст)
Особи, які оформлюють сертифікати КЕП для юридичної особи, обов’язково повинні мати при собі паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює.
Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.
• Договір про надання довірчих послуг КЕП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
• Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
• Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші).
Нижченаведені особисті документи засвідчує тільки власник цих документів. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.
• Копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;
• Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів або інший документ, який його замінює, наприклад, ID-картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;
• Заявки на формування кваліфікованих сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для кожного співробітника, на підпис якого отримується сертифікат. Кожен співробітник підписує заявку на свій підпис.
Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc або у вебсервісі СОТА.
• *Довіреність — у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
• Платіжне доручення;
• USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій).
2. Комплект документів для отримання печатки ПРРО юридичною особою
Увага! Кваліфіковану електронну печатку (КЕП) може отримати ЛИШЕ за особистої присутності директор юридичної особи або довірена особа*.
Особи, які оформлюють сертифікати КЕП для печатки ПРРО юридичної особи, обов’язково повинні мати при собі паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює.
Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника юридичної особи або особи за довіреністю*. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.
• Договір про надання довірчих послуг КЕП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;
• Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;
• Заявки на формування кваліфікованих сертифікатів печаток для ПРРО в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді для усіх печаток, на підпис яких отримуються сертифікати. Керівник або особа за довіреністю* підписує усі заявки печаток для ПРРО.
Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc або у вебсервісі СОТА.
• *Довіреність — у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати КЕП печаток замість керівника юридичної особи;
• Платіжне доручення;
• USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій).