Комплект документів для фізичних осіб

Аби отримати сертифікат ключа електронного цифрового підпису потрібно:

 

Важливо! Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом заявника. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

 

Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;

Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;

Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або інший документ, який його замінює, наприклад, ID-картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;

Заявка на формування кваліфікованих сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, підписані особою, яка отримує для себе сертифікат. Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc або у вебсервісі СОТА;

• Платіжне доручення;

• USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій);

 

Особа, яка оформлює сертифікати КЕП, обов’язково повинна мати при собі паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює.

 

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище перелік документів є ОБОВ’ЯЗКОВИМ для отримання КЕП. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів — це обов’язкова вимога чинного законодавства України.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст)