Комплект документів для юридичних осіб для отримання КЕП

Аби отримати сертифікат ключа електронного цифрового підпису потрібно:

 

Важливо! Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника юридичної особи. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

 

• Договір про надання довірчих послуг КЕП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;

Копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР;

• Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання Загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші).

 

Важливо! Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом власника цих документів. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

 

• Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;

• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або інший документ, який його замінює, наприклад, ID-картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;

• Заявки на формування кваліфікованих сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат. Керівник підписує заявку на печатку та заявку на свій підпис, бухгалтер підписує свою заявку тощо. Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc або у вебсервісі СОТА;

• Платіжне доручення;

• USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій);

Довіреність — у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний та/або сертифікат електронної печатки від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи.

 

Особа, яка оформлює сертифікати КЕП для юридичної особи, обов’язково повинна мати при собі паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює.

 

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений вище перелік документів є ОБОВ’ЯЗКОВИМ для отримання КЕП. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів — це обов’язкова вимога чинного законодавства України.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст)