Назад до розділу
КЕП для ФОП — Фото 1

від

234

грн

Придбати
Назад до розділу

КЕП для ФОП

Єдинність

Один і той самий ключ для фізичної особи, ФОП, самозайнятої особи

Широке коло застосування

КЕП є аналогом власноручного підпису особи, тому може застосовуватись для вчинення правочинів в електронній формі, які передбачені українським законодавством

Простота оформлення

Лише паспорт і код та 15 хвилин вашого часу

КЕП для ФОП — Фото 2
На даний час застосування електронних печаток для ФОП не передбачено, окрім програмних реєстраторів розрахункових операцій

 

Електронно-цифровий підпис – інструмент, який необхідний як звичайним громадянам, так і підприємцям. Для перших – це лише засіб верифікації, для других – потужний інструмент для спрощення своєї роботи.

Де можливо використовувати електронний підпис фізичної особи

Посилений кваліфікований електронний підпис фізичної особи – це аналог його підпису на будь-якому документі. Але в цифровому зручному форматі та із захистом від підробки, обійти який майже неможливо. 

Як зробити ЕЦП на фіз особу

Для початку слід розмежувати два важливих поняття. Цифровий підпис для фізичної особи може бути у вигляді ЕЦП або КЕП. ЕЦП це звичайний підпис, за допомогою якого ви можете заходити в Дію або підписувати громадські петиції, а от отримання кваліфікованого електронного підпису для фізичної особи вже дещо складніше.

ЕЦП також посвідчує вашу особу, але допускає прив’язку до мобільного номера або FaceID – рівень документів для підписання не потребує більш точної перевірки. 

У випадку із КЕП ви отримуєте інструмент, яким можна підписувати будь-які документи й подавати будь-яку звітність у банки. Якщо ви хочете зробити електронний підпис, аби вирішувати у тому числі й бізнес задачі, то КЕП – єдиний вірний варіант. 

Для того, аби подати заяву не отримання КЕП – слід звернутися до зручного Сервісу Сертифікації Ключів. Це спеціальні компанії, які отримали дозвіл на створення ключів від держави. 

Скільки коштує зробити ЕЦП для фізичної особи

У вікні заявки на цій сторінці ви зможете оформити заявку на отримання ЕЦП або КЕП для фізичних осіб. Вартість ЕЦП для фізичної особи залежатиме від декількох факторів:

  • рівень захищеності ключа;
  • обраний тип носія інформації;
  • кількість копій одного КЕП на підприємство.

Ціна КЕП для ФОП стартує від 104 грн.

Якщо всі ці питання у вас мають свої відповіді – можемо йти далі. 

Порядок отримання ЕЦП для фізичних осіб

Ви можете подати заявку на нашому сайті, заповнивши форму. Таким чином, заява на час вашого візиту до Центру сертифікації вже буде заповненою. 

Альтернативний варіант – заповнити заявку вже на місці. 

Як оформити ЕЦП для фіз особи

Для того, аби отримати КЕП фізичній особі потрібно зібрати такий пакет документів:

  1. Копії ваших документів – ID карти або перших 6 сторінок паспорту.
  2. Заповнену заявку – це ви можете зробити онлайн або в наших центрах.
  3. Копія податкового номеру.
  4. Ваш токен, якщо ви придбали його задалегідь. 

Після подання заявки, оплати квитанції й надання всіх документів – протягом півгодини ви отримаєте свій КЕП на токені, який зможете використовувати в роботі в цей же день. 

Термін дії ЕЦП для фізичних осіб, ціна питання

Кваліфікований електронний підпис для ФОП формується на короткий термін – 1 або 2 роки. Незалежно від типу підпису – особистий або ФОП, чи носія – для бухгалтера, власника, ви не зможете згенерувати підпис на 5-10 років одразу.

Повторне отримання електронного цифрового підпису для фізичних осіб

Гарний момент у цьому також присутній  – ви зможете продовжувати ваш КЕП або ЕЦП онлайн або офлайн – тут як вам зручніше – протягом 20 хвилин і сплати одного рахунку. 

Якщо ви встигнете продовжити ваш сертифікат ЕЦП для фізичних осіб до моменту його завершення – то процедура виглядає як продовження підписки на сервіс. Сплатили рахунок – працюєте далі. Якщо ж ви не вклалися в терміни, то доведеться перевипускати КЕП і перезаписувати його на ваш токен. Можна й на новий, якщо ви вирішили перейти на інший спосіб зберігання підпису.

Придбати ЕЦП для фіз особи – де зберігати КЕП

Для зберігання ваших КЕП потрібен Токен. Зазвичай ми описуємо КЕП як флешку, але це не єдиний варіант. КЕП можна зберігати у декількох ліцензованих типах токенів:

  1. Флешка. Звичний, зрозумілий та безпечний спосіб зберігання вашого токена. Отримати КЕП для фізичної особи зазвичай зручніше саме на флешці, адже роз’єми є у всіх комп’ютерах, ноутбуках. Ви навіть можете підключити флешку до мобільного телефону. 
  2. Токен у вигляді карти. Смарт карта, як ще називається такий токен, це магнітна карта, на яку записується ваш підпис. Працює все так само, як і у випадку з флешкою, але для зчитування вам знадобиться додатковий пристрій – рідер. Без рідера скористатися КЕП ніяк. 
  3. Хмарне сховище. Найновіший з доступних способів зберігання. Замість фзичного носія – створюється комірка на сервері, де розміщується ваш КЕП і криптографічна програма. Доступ до токена відбувається так само, після введення коду, але немає обмеження по пристроях – ви зможете налаштувати доступ до одного коду з декількох пристроїв, яки використовуєте найчастіше. 

Який з типів токенів обрати – питання за вами. Орієнтуйтеся на те, як часто ви підписуватимете документи поза офісом і що для вас важливіше – максимальна бепека чи максимальна зручність. 

Принцип роботи КЕП на токені

І насамкінець, трохи опишемо принцип роботи підпису документів. Отримати КЕП фізичній особі-підприємцю – потрібно. Надто багато задач переходить в електронний вигляд, аби ігнорувати цю можливість. 

Перше й наголовніше – пдпис документів. Що відбувається із документом, коли ви підписуєте його за допомогою КЕП?

Коли ви відправляєте документ на підпис – він копіюється до вас на токен. На токені, після підтвердження операції, в код документу додається зашифрований елемент. Цей зашифрований елемент містить у собі інформацію про підписанта, дату, час підпису. 

Потім підписаний документ замінює собою оригінал. Таким чином, ви отримуєте доумент, у якого підпис знаходиться “безпосередньо в коді”. Підробити його вкрай складно і це надає бізнесу можливість бути вневненим, що електронний документообіг, щонайменше, складається з оригіналів рахунків-актів-звітів. 

Де замовити електронний підпис для фізичної особи

Замовити електронний підпис, оформити токен і отримати повноцінну консультацію спеціалістів з усіх питань, пов’язаних із КЕП ви зможете, залишивши заявку на нашому сайті або відвідавши один з наших сервісних центрів у Києві та області.