Назад до розділу
КЕП для юридичних осіб — Фото 1

від

234

грн

Придбати
Назад до розділу

КЕП для юридичних осіб

Мультивикористання

Ключ один – застосувань безліч: подання звітності до контролюючих органів, підписання первинних документів, тендерні закупівлі

Законність

Створення електронних документів з накладанням КЕП, які є юридично значущими

Безпека

Ключ використовується для шифрування документів при передачі їх телекомунікаційними мережами

КЕП для юридичних осіб — Фото 2
Відповідно до законодавства України, підприємство може мати необмежену кількість комплектів підписів для використання у господарській діяльності

 

ЕЦП юридичної особи відрізняється від електронного ключа фізичної особи. Електронний цифровий підпис, який використовують фізичні особи може зберігатись в програмі – наприклад, в Дії, та бути верифікованим лише за номером телефона. Коли ж справа доходить до ЕЦП для юридичної особи – правила набагато більш жорсткі. 

По-перше, ключ повинен бути формату КЕП – кваліфікований електронний підпис. По-друге, він повинен зберігатись на окремому носії – флешці, смарт-карті памʼяті або ж у хмарному сховищі. 

Які документи потрібні для отримання КЕП

Електронні ключі для юридичної особи видаються на основі заяви у сертифікованих надавачів послуг. Для їх отримання ви повинні надати:

  • Договір про надання довірчих послуг КЕП;
  • Копію вашої виписки з ЄДР або ж витяг;
  • Копії про призначення кожної з осіб для яких отримується окремий сертифікат, якщо він робиться не в єдиному екземплярі;
  • Копія паспорта кожної з осіб, що отримує кваліфікований ключ з доступом до юрособи;
  • Копію довідки про надання ідентифікаційного номера;
  • Заявку про оформлення КЕП із вказанням всіх осіб, яким надається підпис;
  • Захищений носій для КЕП;
  • Платіжне доручення на суму, яка співпадає з вартістю послуг, що надаються.

Після подачі всіх документів ви зможете отримати електронні ключі для юридичних осіб на всіх ваших співробітників. 

Хто може отримати КЕП (ЕЦП) для юридичних осіб

Як було вказано вище – ви можете отримати електронний ключ для юридичних осіб не лише на власника юрособи, але і на інших співробітників. Варто зазначити, що завдяки більш глибокому рівню захисту – додаткові копії вашого КЕП не є звичайними цифровими копіями. Пояснимо. 

Якщо у випадку з ЕЦП ви можете скопіювати файл ключа безкінечну кількість разів та надати його кому завгодно – підпис будь-якою копією при цьому буде вважатись системою як саме ВАШ підпис. То у випадку з КЕП на захищених носіях – кожна копія це унікальний ключ до вашої юрособи. Таким чином завжди є можливість перевірити хто саме підписав той чи інший документ. 

Отримати ж власний електронний цифровий підпис для юридичної особи можуть:

  • Керівник компанії;
  • Бухгалтери – можливо надати декільком посадовим особам власні ключі, якщо в компанії відділ бухгалтерії не закінчується на головбуху;
  • будь-кому із співробітників з яким укладено робочий контракт – тобто ця особа офіційно працює на вашу юридичну особу. 

Як можна використовувати КЕП для юридичних осіб

Юридична особа може у своїй діяльності використовувати як електронний цифровий підпис, так і цифрову печатку, якщо це потрібно на підприємстві. КЕП – електронний підпис, має таку ж юридичну силу, що й КЕП – кваліфікована електронна печатка. Завдяки цьому інструменту ви можете:

  1. Підписувати вхідні документи, договори, акти тощо;
  2. Проходити процедуру верифікації на державних порталах;
  3. Проходити процедуру верифікації та подавати ставки на електронних тендерних площадках;
  4. Подавати звіти в податкову та додатково верифікувати звірки.

Таким чином, КЕП повністю заміняє вам ваш підпис керівника чи відповідальної особи, лише в області електронного документообороту.