Чому виникає помилка при генерації заявок на сертифікати?
Однією з найрозповсюджених проблем при формуванні заявок на сертифікати КЕП є дублювання адрес в картці підприємства.
Для вирішення цього питання перейдіть у Головне меню – Довідники – Картка підприємства – розділ Адреси
Позначте зайвий запис та клацніть на ньому правою кнопкою миші. З випадаючого меню оберіть Видалити адресу.
Іншою частою проблемою є некоректні налаштування електронної пошти у програмі Медок.
В цьому випадку після генерації заявок програма не може їх відправити на сервер АЦСК для активації та повідомляє що операцію формування заявок скасовано.
Аби виправити ситуацію, переходимо в Головне меню – Адміністрування – Параметри системи
і перевіряємо коректність налаштувань електронної пошти.
За необхідності вносимо зміни, зберігаємо, перевіряємо.
Після того, як переконались, що працездатність поштового з’єднання відновлено, повертаємось назад у розділ Заявки на сертифікат і відправляємо раніше сформовані заявки