Неможливо створити резервну копію підприємства
З метою пришвидшення завершення роботи розробники залишили при закритті програми M.E.Doc (Медок) тільки функцію створення резервної копії всієї бази.
Для того, аби створити резервну копію одного або декількох обраних підприємств, необхідно перейти в Головне меню – Адміністрування, обрати розділ Резервне копіювання.
У вікні Резервне копіювання запускаємо створення резервної копії за допомогою кнопки на панелі інструментів або через меню Файл – Створити резервну копію
З’являється діалогове вікно, в якому пропонується обрати тип резервної копії. Ставимо перемикач в положення Резервна копія обраних підприємств. Натискаємо ОК.
Відкривається вікно з переліком усіх підприємств в базі програми. Ставимо позначку “Зняти відмітки”, після чого ставимо відмітки навпроти обраних підприємств.
Натискаємо ОК. В наступному вікні обираємо, куди саме зберігатиметься резервна копія в форматі *.ZBK.
Натискаємо Сохранить. Чекаємо завершення процесу.
Якщо у вас залишилися питання, ви можете замовити консультацію спеціаліста. Наш спеціаліст швидко і якісно вирішить всі ваші питання, позбавивши вас необхідности вдаватись у технічні подробиці, звільнивши ваш час для виконання вашої основної роботи.