Під час відправки або прийому пошти виникає помилка
Перевірте налаштування пошти згідно наведених рекомендацій.
Аби зберегти ваш час і нерви та позбавити Вас необхідності заглиблюватись в технічні деталі й нюанси налаштування поштового з’єднання ми пропонуємо вам скористатись послугою віддаленого підключення наших фахівців для вирішення Ваших проблем!
Якщо ж у вас є час та бажання зробити все самостійно, то нижче наведені рекомендації, як перевірити коректність налаштувань поштового з’єднання в програмі M.E.Doc (Медок).
Спочатку перевірте коректність логіна (облікового запису) і паролю до вашої електронної пошти. Для цього зайдіть в «Головне меню» – «Адміністрування» – «Параметри системи», оберіть розділ «Електронна пошта»
Перевірте, що всі поля містять вірні дані
Перед збереженням обовязково перевірте з’єднання за допомогою кнопки “Перевірити з’єднання”
Якщо всі налаштування зроблено вірно, ви отримаєте відповідне повідомлення
Також Ви можете замовити консультацію наших фахівців, які швидко та якісно здійснять всі налаштування, позбавивши вас необхідності розбиратися в технічних нюансах.
Нижче наведено рекомендації щодо налаштувань найбільш часто вживаних поштових серверів для використання в програмі M.E.Doc