Реєстрація користувачів на порталі ПФУ

30 Травня 2023

Для входу на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України потрібно мати кваліфікований електронний підпис.

Фізичні особи, (в т.ч. ФОП) можуть використовувати для входу власний електронний підпис.

Для юридичних осіб в загальному випадку вхід дозволений з використанням КЕП електронної печатки підприємства. 

Також можливе використання КЕП директора та/або бухгалтера, але лише після того, як їх ключами буде подано та прийнято об’єднаний звіт з ПДФО та ЄСВ.

При намаганні увійти до порталу неавторизованим КЕП (у т.ч. КЕП співробітника) зазвичай отримаємо помилку:

 

Реєстрація користувачів на порталі ПФУ — Фото 1

 

В такому випадку потрібно додати співробітнику, який має КЕП юридичної особи, право для входу в кабінет ПФУ.

Для цього здійснюємо авторизацію на порталі тим КЕП, який має право входу (зазвичай це електронна печатка установи)

 

Реєстрація користувачів на порталі ПФУ — Фото 2

 

Вводимо всі потрібні дані у поля та натискаємо кнопку “Увійти”.

В боковому меню порталу обираємо пункт меню “Користувачі кабінету страхувальника”

 

Реєстрація користувачів на порталі ПФУ — Фото 3

 

Натискаємо кнопку “Додати”

У діалоговому вікні “Додавання працівника” заповнюємо поля РНОКПП (індивідуальний податковий номер фізособи) та ПІБ (повністю). Статус автоматично проставляється як Діючий.

 

Реєстрація користувачів на порталі ПФУ — Фото 4

 

Натискаємо кнопку “Додати працівника”.

 

Реєстрація користувачів на порталі ПФУ — Фото 5

 

Натискаємо кнопку “ОК”.

 

Реєстрація користувачів на порталі ПФУ — Фото 6

 

Працівника додано. Відтепер він має змогу входити на портал з використанням КЕП співробітника юридичної особи.

 

Також Ви можете замовити консультацію наших фахівців, які швидко та якісно здійснять всі налаштування, позбавивши вас необхідності розбиратися в технічних нюансах.