Як отримати статус суб’єкту ЕДО в ДПС
При відправці звітів на реєстрацію в ДПС у відповідь надходить Квитанція №1 з помилкою:
Помилки: блок даних. Невірний підпис-сертифікат відсутній в реєстрі зареєстрованих сертифікатів….
Це означає, що ви підписали звіти новими електронними підписами, які ще не зареєстровані на шлюзі ДПС.
Якщо ви зробили автоматичне продовження, і у вас наявні 2 комплекти електронних підписів: попередні, термін дії яких ще не скінчився, і нові, які вже набули чинності. то вам слід сформувати і відправити до ДПС Повідомлення про про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису за формою J/F1391104.
Якщо у вас відбулися зміни керівника, чи попередні ключі вже вичерпали термін дії або ви отримали електронні підписи на новостворене підприємство, то ви повинні набути статусу суб’єкту електронного документообігу.
З 01.09.2020 року Договір про визнання електронних документів відмінено, діє правило “Першого електронного документу”.
Для набуття статусу суб’єкту ЕДО потрібно відправити до ДПС запит. Для цього переходимо в Головне меню – Довідки державних органів – Інформаційна довідка
Обираємо поточний період та за допомогою кнопки на панелі інструментів створюємо Іншу довідку (або через верхнє меню Файл – Створити – Іншу довідку)
У вікні Створити довідку обираємо форму J/F1300207 Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС та натискаємо кнопку ОК.
В даному Запиті необхідно поставити дату початку і кінця періоду, за який потрібно отримати витяг.
Також обов’язково проставляємо позначку В розрізі платежів! Інші позначки проставляються за необхідності.
Через Наступні дії перевіряємо звіт на відсутність помилок
Та передаємо його на підпис. На даний Запит накладаються електронні підписи керівника та печатки.
Перевірити налаштування комплекту підписів можна через Головне меню – Адміністрування – Підписи – розділ Інформаційна довідка.
Після підписання відправляємо Запит у контролюючий орган
Після успішної відправки перевіряємо наявність відповідей.
Має надійти Квитанція №1, в якій міститься інформація, що платник набув статус суб’єкту електронного документообігу.
Також в Реєстрі звітів має з’явитися Повідомлення про набуття статусу суб’єкта електронного документообігу (J/F1391099).
Це підтвердження реєстрації в ДПС електронних підписів керівника та печатки. Відтепер ми маєте змогу подавати звітність до ДПС та реєструвати ПН/РК.
Після цього, якщо у вас є бухгалтер та/або співробітники, їх сертифікати електронного підпису реєструються за допомогою Повідомлення за формою J/F1391104.
Якщо у Вас виникли складнощі з налаштуванням та реєстрацією електронних підписів або ж ви не бажаєте заглиблюватись у технічні подробиці і бажаєте витрати час з більшою користію, займаючись своєю безпосередньою роботою, ми пропонуємо скористатись послугою віддаленого підключення наших спеціалістів для вирішення Ваших питань!