Як створити заявки на отримання сертифікатів?
Заявки на отримання кваліфікованих сертифікатів електронного підпису створюються в системі електронного документообігу «M.E.Doc»
Для цього переходимо в “Головне меню” — “Адміністрування” — “Сертифікати”
В розділі “Заявки на сертифікат” на панелі інструментів натиснути піктограму “Сформувати заявки” (або Ctrl+I на клавіатурі). Аналогічно з верхнього меню “Файл” — “Сформувати заявки”
У вікні, що відкрилося, обираєте, які саме заявки вам необхідно сформувати:
- Сформувати нові сертифікати — якщо у вас раніше не було сертифікатів АЦСК «Україна» або ж термін їх дії вже скінчився;
- Продовжити на новий термін — якщо у вас є чинні сертифікати і ви хочете продовжити їх без відвідування офісу (цей варіант підходить, якщо у вас не відбулося змін юридичної адреси, організаційно-правової форми тощо);
- Замінити чинні — якщо ви хочете перезаписати існуючі файлові ключі на захищений носій (токен) або ж ви маєте вже ключі на токенах, а вам необхідний додатковий комплект удосконалених електронних підписів.
Клікніть по зображенню для перегляду відеоінструкції. Відео відкриється в новому вікні.