Формування заявок на файлові ключі

02 Грудня 2021

 

Заявки на отримання кваліфікованих сертифікатів електронного підпису створюються в системі електронного документообігу M.E.Doc (Медок).

Для цього запускаємо програму M.E.Doc, переходимо у Головне меню, обираємо Адміністрування – Сертифікати, розділ Заявки на сертифікати.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 1

 

На панелі інструментів натискаємо кнопку Сформувати заявки (або через меню Файл – Сформувати заявки).

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 2

 

У діалоговому вікні обираємо пункт Сформувати нові сертифікати.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 3

 

В даному випадку формуються нові секретні ключі та відповідні їм сертифікати із заданим терміном дії (1 або 2 роки).

У вікні, що з’явилось, перевіряємо коректність заповнення реквізитів організації. Адреса має відповідати адресі, зазначеній у виписці з ЄДР. Далі заповнюємо поля П.І.Б. відповідальної особи (за наявності двох підписів, це, зазвичай, директор. За наявності бухгалтера можна вказати його), контактний номер телефону та парольний діалог (не плутати з паролем для секретного ключа. Це слово для телефонної ідентифікації у разі блокування сертифікатів за телефоном) і натискаємо Далі.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 4

 

У наступному вікні обираємо сертифікати, які потрібно створити, заповнюємо усі необхідні поля і натискаємо Далі.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 5

 

У разі наявності в заявника паспорта у формі ID-картки або у разі використання при створенні заявки на формування кваліфікованих сертифікатів підписувача ЕП закордонного біометричного паспорту в полі “ЄДДР” вказується унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі. Поле містить 14 символів (ХХХХХХХХ-ХХХХХ) і заповнюється з рядка “Запис №”, що вказаний у цих документах.

Також у цьому вікні обираємо термін дії сертифікатів. За замовчанням сертифікати формуються на 2 роки, клікнувши по посиланню можна змінити термін на 1 рік.

З’явиться вікно генерації секретних ключів. За замовчанням, перемикач знаходиться у положенні Зберігати секретний ключ у файл.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 6

 

Попередньо у вас має бути створена папка, у яку виконуватиметься збереження нових секретних ключів.

Не рекомендується зберігати нові секретні ключі у папку, де вже знаходяться поточні (діючі) ключі!

За допомогою кнопки […] обираємо папку, в яку буде збережено секретний ключ і заявка на формування сертифікату.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 7

 

У відповідне поле вводимо пароль до секретного ключа та повторюємо його для підтвердження правильності введення.

Зверніть увагу! пароль повинен містити мінімум 3, максимум 64 символи і складатись із букв, цифр та спеціальних символів.

Натискаємо Далі. Програма повідомить про успішне збереження.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 8

 

Коли з’явиться вікно генерації секретного ключа наступного підписанта, генеруємо секретний ключ за процедурою, описаною раніше.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 9

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 10

 

Після успішного формування секретних ключів і електронних заявок з’явиться вікно для друку сформованих заявок.

Натискаємо кнопку Друк.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 11

 

Після закриття вікна Друк заявок, згенеровані заявки будуть відображатись в розділі Заявки на сертифікат. Файли заявок будуть завжди доступні для перегляду, експорту та друку.

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 12

 

Разом із заявками на сертифікати створюється Картка приєднання до договору про надання послуг з обробка даних, постачання, видачі та обслуговування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису. Картка доступна для редагування

 

Формування заявок на файлові ключі — Фото 13

 

Далі для отримання КЕП необхідно:

1. підписати роздруковані заявки та Картку приєднання.

2. скопіювати файли електронних заявок у форматі *.PCK на зовнішній USB-носій.

3. сформувати повний комплект документів, необхідний для отримання КЕП.

4. готовий комплект документів надати до одного з центрів обслуговування компанії “Укрзвіт”.

 

Якщо у вас залишилися питання, ви можете замовити консультацію спеціаліста. Наш спеціаліст швидко і якісно вирішить всі ваші питання, позбавивши вас необхідности вдаватись у технічні подробиці, звільнивши ваш час для виконання вашої основної роботи.