Можливості програми Медок
Програма Медок – вдосконалена система електронного документообігу, що значно спрощує виконання професійних задач співробітників бухгалтерії. Медок програма дозволяє економити час співроібтників, їх ресурси та фізичні сили.
Наша компанія «Укрзвіт» пропонує підприємствам, установам і організаціям Вишневого купити Медок, аби створити передумови для подальшого зростання успішності.
Задачі програмного продукту
Сучасні керівники приймають рішення Медок купити, оскільки знають, що за своїм рівнем функціональності вона випереджає інші пропозиції. В даний час не існує аналогів такого програмного продукту.
Медок дозволяє вирішити різноманітні виробничі задачі будь-яких рівнів складності:
- створювати і передавати бухгалтерські звіти в електронному вигляді (процес здійснюється просто і швидко, співроібтникам бухгалтерії не доводиться прикладати жодних зусиль);
- спростити і вдосконалити електронний документообіг.
Medoc – програма, яка формує не лише електронні звіти, але також створює угоди, акти, податкові накладні. Ще однією перевагою програми є можливість підписання всіх документів, що формуються, шляхом накладення електронного цифрового підпису.
Документи, на які накладено ЕЦП, мають таку ж юридичну силу, як і паперові варіанти документів, підписані власноручно керівником підприємства і скріплені печаткою.
Придбавши Медок у Києві, Вишневому, підприємства отримають можливість не лише створювати звіти, але й виконувати низку інших додаткових дій:
- перевіряти підготовані документи, вносити в них зміни;
- роздруковувати паперові аналоги звітів;
- зберігати в єдиній системі податкові накладні;
- забезпечувати надійне збереження звітної документації;
- відправляти електронною поштою звіти.
Додаткові модулі програми
Ми надаємо можливість придбати Медок, ціна якого досить прийнятна для будь-якого підприємства.
Програма включає в себ декілька модулів. Один з модулів «Реєстр звітів» забезпечує надійне збереження документів, а також подальшу роботу з ними:
- швидкий пошук в базі;
- відстежування термінів подання звітів;
- сортування документів за обраними параметрами.
Програма Медок має інструментарій, що забезпечує її успішну інтеграцію з іншими інтерактивними продуктами. Так, є можливість імпортувати дані з бухгалтерської програми, якою раніше користувались співробітники бухгалтерії підприємства.
За наявності програми Медок звітність буде надаватись у контролюючі органи без помилок. Програма забезпечує якісну перевірку внесених даних. За наявності невідповідностей вона інформує користувачів повідомленням про помилку, одночасно виділяючи помилку червоним кольором.
Програма Медок відстежує всі зміни в законодавчій базі, тому всі форми звітності оновлюються одразу. Користувачам не доводиться хвилюватись з приводу заміни застарілих форм і пошуку нових.