Держслужбовці отримають власний формат електронного підпису
24 Березня 2021
Кабінет Міністрів 17.03 завтердив новий формат цифрового підпису спеціально для державних службовців. Фактично мова йде про особистий цифровий підпис, який може оформити будь-яка фізична особа (аналог Bank ID), але все ж у більш захищеному форматі.
Так, постановою “Про внесення змін в Постанову Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749” продовжено експериментальний проект по використанню кваліфікованих і вдосконалених е-підписів і дозволять співробітникам державних підприємств:
• Отримувати вдосконалені е-підписи без участі державних структур – в тому числі й через приватні компанії-реєстратори.
• Використовувати вдосконалені е-підписи на рівні і з тим самим результатом, що й кваліфіковані підписи (КЕП).
Проте, для підпису документів підвищеного захисту – все ж знадобиться кваліфікований електронний підпис на носії (токені). Але для більшості співробітників, які мають справу з документообігом – вистачить і звичайного покращеного підпису.
З одного боку це дуже спрощує отримання підпису для нових співробітників – не потрібно збирати пакет документів, очікуючи узгодження від керівництва, для оформлення КЕП. З іншого – проект ще в тестовому режимі і буде впроваджуватись поступово на різних рівнях державних структур.
Якщо ж ви бажаєте отримати КЕП для себе як фізособи або отримати звичайний електронний ключ-підпис, то ви маєте змогу зробити це в нас на сайті у найкоротший термін.