Держслужбовці отримають власний формат електронного підпису

24 Березня 2021

10 відповідей на ваші питання щодо електронних трудових книжок
План Кабміну по боротьбі з неплатниками податків

Кабінет Міністрів 17.03 завтердив новий формат цифрового підпису спеціально для державних службовців. Фактично мова йде про особистий цифровий підпис, який може оформити будь-яка фізична особа (аналог Bank ID), але все ж у більш захищеному форматі.

Так, постановою “Про внесення змін в Постанову Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749” продовжено експериментальний проект по використанню кваліфікованих і вдосконалених е-підписів і дозволять співробітникам державних підприємств:

• Отримувати вдосконалені е-підписи без участі державних структур – в тому числі й через приватні компанії-реєстратори.

• Використовувати вдосконалені е-підписи на рівні і з тим самим результатом, що й кваліфіковані підписи (КЕП).

Проте, для підпису документів підвищеного захисту – все ж знадобиться кваліфікований електронний підпис на носії (токені). Але для більшості співробітників, які мають справу з документообігом – вистачить і звичайного покращеного підпису.

З одного боку це дуже спрощує отримання підпису для нових співробітників – не потрібно збирати пакет документів, очікуючи узгодження від керівництва, для оформлення КЕП. З іншого – проект ще в тестовому режимі і буде впроваджуватись поступово на різних рівнях державних структур.

Якщо ж ви бажаєте отримати КЕП для себе як фізособи або отримати звичайний електронний ключ-підпис, то ви маєте змогу зробити це в нас на сайті у найкоротший термін.

10 відповідей на ваші питання щодо електронних трудових книжок
План Кабміну по боротьбі з неплатниками податків