Графік роботи "гарячої лінії"
Укрзвіт завжди на зв'язку з клієнтами
Буває у вас таке, що поки зберуться всі дані з усіх відділів, зведуться в одну таблицю – а на календарі вже п'ятниця, на годиннику 8 вечора, але звіт треба надати сьогодні, без варіантів. И раптово якась із програм зависає або ж не функціонує?
Ми в Укрзвіт стикаємось з такими проблемами наших клієнтів вже багато років. І хочемо стати ближче до вас, допомагати у будь-якій ситуації. Тому наша технічна підтримка відтепер працює в розширеному режимі – з 9 ранку і до 21 вечора. В будь-який час ви можете зателефонувати нашим спеціалістам і вони допоможуть із будь-яким питанням:
• підтвердити оплату або навпаки, виставити рахунок у неробочий час;
• допомогти іх технічними проблемами у наших улюблених сервісах Медок і СОТА;
• проконсультувати по альтернативних продуктах, до тих, якими ви наразі користуєтесь;
• проконсультувати як використовувати ту чи іншу функцію у вашій бухгалтерській програмі.
Завдяки розширеному часу підтримки, ми маємо надію, що вам буде комфортніше і спокійніше займатися своєю роботою, доки ми займатимемся нашою.
Ви можете зателефонувати за будь-яким із номерів нижче з 9.00 до 21.00 й отримати повну консультацію за вашим питанням:
м. Київ (044) 228-13-73, (097) 832-73-73, (097) 823-73-73
м. Бориспіль (044) 361-48-14, (097) 625-66-21
м. Вишневе (044) 361-48-34, (097) 605-76-66
м. Бровари (044) 221-13-73, (096) 463-13-83
м. Вишгород (044) 227-13-73, (096) 208-19-19