Графік роботи "гарячої лінії"

18 Листопада 2020

Нові правила сплати ПДФО на співробітників - ставай у чергу
Карантинні виплати на дітей для ФОП пропонують повернути

Укрзвіт завжди на зв'язку з клієнтами

Буває у вас таке, що поки зберуться всі дані з усіх відділів, зведуться в одну таблицю – а на календарі вже п'ятниця, на годиннику 8 вечора, але звіт треба надати сьогодні, без варіантів. И раптово якась із програм зависає або ж не функціонує?

Ми в Укрзвіт стикаємось з такими проблемами наших клієнтів вже багато років. І хочемо стати ближче до вас, допомагати у будь-якій ситуації. Тому наша технічна підтримка відтепер працює в розширеному режимі – з 9 ранку і до 21 вечора. В будь-який час ви можете зателефонувати нашим спеціалістам і вони допоможуть із будь-яким питанням:

• підтвердити оплату або навпаки, виставити рахунок у неробочий час;

• допомогти іх технічними проблемами у наших улюблених сервісах Медок і СОТА;

• проконсультувати по альтернативних продуктах, до тих, якими ви наразі користуєтесь;

• проконсультувати як використовувати ту чи іншу функцію у вашій бухгалтерській програмі.

Завдяки розширеному часу підтримки, ми маємо надію, що вам буде комфортніше і спокійніше займатися своєю роботою, доки ми займатимемся нашою.

Ви можете зателефонувати за будь-яким із номерів нижче з 9.00 до 21.00 й отримати повну консультацію за вашим питанням:

м. Київ (044) 228-13-73, (097) 832-73-73, (097) 823-73-73

м. Бориспіль (044) 361-48-14, (097) 625-66-21

м. Вишневе (044) 361-48-34, (097) 605-76-66

м. Бровари (044) 221-13-73, (096) 463-13-83

м. Вишгород (044) 227-13-73, (096) 208-19-19

Нові правила сплати ПДФО на співробітників - ставай у чергу
Карантинні виплати на дітей для ФОП пропонують повернути