Інструкція М.Е.Doc

 

M.E.DOC — найкращий помічник для ведення бухгалтерського обліку

 

Автоматизація бухгалтерського обліку — це те, про що довгі роки мріяли тисячі фінансистів і фахівців в галузі обліку. Програмне забезпечення, яке допомагає в створенні проводок, звітності і документів, надає можливість бухгалтерам ефективно використовувати свій робочий час, знижує навантаження в пікові періоди здачі звітів, а також зменшує кількість серйозних помилок. Для автоматизації таких процесів існує декілька програм, серед яких популярні «1С:Підприємство Бухгалтерія 8 для України», «Медок» і «СОТА».

Програма M.E.DOC — один з найвідоміших сервісів для оптимізації бухгалтерських операцій в Україні. Це програмне забезпечення використовує практично кожна друга компанія в нашій країні. «Медок» — сервіс з максимально доброзичливим інтерфейсом для клієнта. Використовувати його легко і зручно. Але часто виникають питання, які бухгалтер не може вирішити самостійно. Наприклад, відправити контрагенту податкову накладну або дізнатися, що податкова служба прийняла декларацію. Саме тому для користувача так важливі інструкції по роботі з «Медок».

Чому важлива інструкція по роботі з M.E.DOC?

 

З’ясувати, як працює та чи інша опція в програмі, можна методом проб і помилок. Один раз робиш неправильно, другий, а на третій раз розумієш, як працює конкретне меню. Але в бухгалтерському обліку ціна навіть першої помилки може дуже дорого обійтися компанії — фінансова звітність не терпить експериментів. Невірний алгоритм підрахунку податку на прибуток може загрожувати фірмі серйозними штрафними санкціями від ДФС, а некоректний баланс або звіт про фінансові результати часто призводить до позапланових перевірок і серйозних стресів для персоналу.

Інструкція «Медок» — це основний функціонал програми, опис всіх її можливостей і детальне пояснення кожної опції. Без ретельного вивчення цього документа неможливо використовувати даний сервіс на всі 100%. Інструкцію можна скачати на свій комп’ютер або користуватися нею в режимі онлайн, читаючи на сайті «Укрзвiт». Вибір лише за вами!

Які питання можна вирішити за допомогою інструкції?

 

В інструкції докладно пояснюється, як працювати в програмі M.E.DOC, а також поетапно описується процес створення кожного звіту або бухгалтерського документа. У ній детально висвітлюються наступні напрямки:

  • Створення різних документів для роботи з контрагентами, податкових накладних та форм звітності, реєстрів та відомостей;
  • Поняття електронного цифрового підпису, його призначення та використання;
  • Обмін з контрагентами податковими накладними, актами виконаних робіт та договірною базою. Прийом і відправка таких документів, їх узгодження або відмову;
  • Відправка, реєстрація та отримання підтвердження про прийняття уповноваженими органами всіх форм бухгалтерської і фінансової звітності;
  • Запит і отримання виписок з єдиного реєстру;
  • Шифрування і зберігання цінних паперів в єдиній базі.