Інструкція по роботі з M.E.Doc
Інструкція M.E.DOC – надійний спосіб уникнути помилок
Автоматичне ведення документації — те, про що мріють бухгалтера, економісти і всі ті, хто має справу з суворою звітністю. M.E.DOC допомагає створювати документи за встановленими формами. Таким чином, з'являється можливість позбавити людей від рутинної праці, а також виключити можливість серйозних помилок. Крім того, використання сервісу істотно заощаджує робочий час в період здачі звітів в контролюючі інстанції.
Універсальна програма з дружнім інтерфейсом
Будучи однією з декількох програм для оптимізації бухгалтерських операцій, M.E.DOC, поряд з 1С:Підприємство Бухгалтерія 8 для України і СОТА, використовується в більш ніж у половині компаній України.
Однією з достойних функцій сервісу M.E.DOC є те, що він може обробляти створені за допомогою альтернативного програмного забезпечення звіти. Тому перехід на цю систему не призведе до затримки в оформленні та відправці документації. Легкому освоєнню програми сприяє і дружній інтуїтивний інтерфейс.
Для чого потрібна інструкція роботи з сервісом M.E.DOC
Незважаючи на всю простоту використання сервісу, варто звернути увагу на його інструкцію. Це дозволить підприємцям-початківцям або тим, хто взаємодіяв з іншими типами систем, уникнути помилок, пов'язаних з незнанням особливостей роботи з електронною документацією.
M.E.DOC передбачає збереження всіх версій документа. Це знижує ймовірність помилки і дозволяє відстежити неточності на різних етапах створення звіту. Крім того, сервіс фіксує статус документа – в дорозі, прийнятий, з помилкою або неприйнятий. Знаючи нюанси функціонування програми, роботу з документацією можна організувати на найвищому рівні, скасувати неточності і виключити можливість втрати звіту.
Всі дані з установки, оновлення і взаємодії з програмою M.E.DOC детально розписані в інструкції. З її вивчення слід починати роботу навіть досвідченим фінансистам. Адже помилки в алгоритмі підрахунку податку можуть обернутися штрафними санкціями для організації, а в фінансовому звіті – позаплановими перевірками.
Керівництво до дії: крок за кроком і зрозуміло
Інструкція містить такі відомості:
- як встановлювати та оновлювати локальний і мережевий варіанти сервісу;
- яким чином налаштувати програму під конкретний тип підприємства;
- параметри і інтерфейс системи;
- як налаштувати коди доступу, комплектність бланків;
- спосіб управління ролями користувачів;
- як зареєструвати електронний підпис і правила її використання;
- правила заповнення, редагування, імпорту та збереження звітів;
- функції реєстру податкових накладних;
- особливості звірки документів;
- як оптимально планувати роботу і т. п.