Інструкція по роботі з Медок (M.E.Doc)
Система електронного документообігу M.E.Doc для багатьох бухгалтерів стала найкращим помічником. Вона успішно працює з багатьма типами паперів, заповненими в електронному вигляді, – рахунки, накладні, різні акти, звітність. Купити Медок творці рекомендують підприємствам будь-якої форми власності та бюджетним структурам в тому числі, адже кожен створений в ній документ, підписаний електронним ключем, прирівняний до оригіналу паперового, тільки представлений в електронному вигляді.
Переваги M.E.Doc
Купити Медок слід не тільки для створення і зберігання документів, в програмі можна реєструвати податкові накладні, здійснювати обмін ними. Можливості системи дійсно широкі, адже вона дозволяє протягом кілька хвилин:
- підписувати папери цифровим підписом;
- оформити податкові накладні, зареєструвати їх в Єдиному реєстрі;
- отримувати квитанції, Виписки з Реєстру;
- обмінюватися документами, квитанціями з іншими юридичними особами.
Завдяки таким перевагам, купити Медок необхідно шанувальникам комфортних і практичних рішень, щоб позбавити себе від черг.
Установами, які працюють з програмою Медок, є:
- Державна податкова служба (Міністерство доходів і зборів);
- Державний комітет статистики;
- Пенсійний фонд України;
- Державний центр зайнятості;
- ФСС з ТВП.
До того ж купити Медок вигідно і з метою економії папок, паперу, навіть меблів, в якій зберігають всі роздруковані документи.
Як працювати в Медок?
Встановлені форми в програмі повністю відповідають чинному законодавству, на 100% автоматизують роботу фахівців. Система сама підказує кроки заповнення форм, вказує на помилки, якщо їм є місце. Це не тільки позбавляє від монотонної рутинної праці, а й мінімізує можливість накладення штрафних санкцій, у разі некоректного звіту.
Купити Медок можна як професіоналам автоматизованого документообігу, так і тим, хто тільки знайомиться з цим методом. Сервіс інтуїтивно зрозумілий, простий у використанні. Дуже важливо, що M.E.Doc зберігає всі версії документа, дозволяючи уникнути можливих неточностей при роботі з ним. Також наявність такої класифікації, як: в дорозі, прийнятий, помилка або не прийнятий, – надає можливість відстежувати статус звітності.
Приємно, що купити Медок можна за досить прийнятною вартістю, а робота з програмою починається безпосередньо з її установки, яка крок за кроком розписана в інструкції творця, що додається. Розробники радять досконало вивчити її навіть досвідченим користувачам, адже посібник містить відомості про те:
- яким чином встановити локальний, мережевий варіант M.E.Doc;
- як саме оновлювати сервіс;
- поради по налаштуванню під ваш тип компанії;
- ознайомлення з параметрами, інтерфейсом програми;
- настройка кодів доступу;
- варіанти управління ролями фахівців, які користуються сервісом;
- роз'яснення як саме налаштувати електронний підпис;
- правила використання підписів;
- правила, поради по коректній роботі з звітностями, іншими документами;
- як редагувати створені звіти;
- функції реєстру податкових накладних;
- як здійснювати звірку документації.
Сьогодні все більше державних структур, приватних підприємств висувають вимоги до клієнтів, партнерів – купити Медок. І не дивно, адже він економить час, сили і дозволяє працювати правильно, без помилок, штрафів. Юридичні особи, які успішно опанували основи сервісу, завжди своєчасно відправляють звіти, важливі документи, мінімізувавши вельми приємне спілкування з представниками органів влади.