Інструкція по роботі з Медок (M.E.Doc)

Система електронного документообігу M.E.Doc для багатьох бухгалтерів стала найкращим помічником. Вона успішно працює з багатьма типами паперів, заповненими в електронному вигляді, – рахунки, накладні, різні акти, звітність. Купити Медок творці рекомендують підприємствам будь-якої форми власності та бюджетним структурам в тому числі, адже кожен створений в ній документ, підписаний електронним ключем, прирівняний до оригіналу паперового, тільки представлений в електронному вигляді.

Переваги M.E.Doc

Купити Медок слід не тільки для створення і зберігання документів, в програмі можна реєструвати податкові накладні, здійснювати обмін ними. Можливості системи дійсно широкі, адже вона дозволяє протягом кілька хвилин:

  • підписувати папери цифровим підписом;
  • оформити податкові накладні, зареєструвати їх в Єдиному реєстрі;
  • отримувати квитанції, Виписки з Реєстру;
  • обмінюватися документами, квитанціями з іншими юридичними особами.

Завдяки таким перевагам, купити Медок необхідно шанувальникам комфортних і практичних рішень, щоб позбавити себе від черг.

Установами, які працюють з програмою Медок, є:

  • Державна податкова служба (Міністерство доходів і зборів);
  • Державний комітет статистики;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний центр зайнятості;
  • ФСС з ТВП.

До того ж купити Медок вигідно і з метою економії папок, паперу, навіть меблів, в якій зберігають всі роздруковані документи.

Як працювати в Медок?

Встановлені форми в програмі повністю відповідають чинному законодавству, на 100% автоматизують роботу фахівців. Система сама підказує кроки заповнення форм, вказує на помилки, якщо їм є місце. Це не тільки позбавляє від монотонної рутинної праці, а й мінімізує можливість накладення штрафних санкцій, у разі некоректного звіту.

Купити Медок можна як професіоналам автоматизованого документообігу, так і тим, хто тільки знайомиться з цим методом. Сервіс інтуїтивно зрозумілий, простий у використанні. Дуже важливо, що M.E.Doc зберігає всі версії документа, дозволяючи уникнути можливих неточностей при роботі з ним. Також наявність такої класифікації, як: в дорозі, прийнятий, помилка або не прийнятий, – надає можливість відстежувати статус звітності.

Приємно, що купити Медок можна за досить прийнятною вартістю, а робота з програмою починається безпосередньо з її установки, яка крок за кроком розписана в інструкції творця, що додається. Розробники радять досконало вивчити її навіть досвідченим користувачам, адже посібник містить відомості про те:

  • яким чином встановити локальний, мережевий варіант M.E.Doc;
  • як саме оновлювати сервіс;
  • поради по налаштуванню під ваш тип компанії;
  • ознайомлення з параметрами, інтерфейсом програми;
  • настройка кодів доступу;
  • варіанти управління ролями фахівців, які користуються сервісом;
  • роз'яснення як саме налаштувати електронний підпис;
  • правила використання підписів;
  • правила, поради по коректній роботі з звітностями, іншими документами;
  • як редагувати створені звіти;
  • функції реєстру податкових накладних;
  • як здійснювати звірку документації.

Сьогодні все більше державних структур, приватних підприємств висувають вимоги до клієнтів, партнерів – купити Медок. І не дивно, адже він економить час, сили і дозволяє працювати правильно, без помилок, штрафів. Юридичні особи, які успішно опанували основи сервісу, завжди своєчасно відправляють звіти, важливі документи, мінімізувавши вельми приємне спілкування з представниками органів влади.