Як часто слід оновлювати підпис на ID-картці
З 6 лютого в тестовому режимі запущено програму із запису КЕП – кваліфікованого електронного підпису – на безконтактні носії інформації ID-карти. Тобто, ваш паспорт-карта наразі може слугувати токеном для зберігання ключів. Звичайно, такий варіант не підійде для ведення підприємницької діяльності, як єдиний ключ – навряд чи ви схочете віддавати в бухгалтерію свій паспорт. проте, як особистий інструмент – виглядає досить зручно.
Строк дії сертифікатів – 2 роки. На даний час програму запущено в бета-режимі, послугу можна отримати двома способами: під час отримання ID карти або вже постфактум, на раніше отриману карту. Тобто, якщо навіть ви раніше вже отримали новий тип документу і бажаєте зараз розширити його функціонал – проблем в цьому немає.
Проте, є важливий нюанс. В основному зараз за допомогою КЕП підписуються документи в електронному вигляді та різноманітні звіти, рахунки, акти. Робиться це за допомогою ЮСБ токену. Вхід для USB зараз є на всіх ПК – окрім MacBooк, але і там це вирішується за допомогою адаптерів. А от зчитувачі для карт в портативному вигляді поки що не дуже популярні. Як наслідок – ID карткою ви навряд чи зможете зручно підписувати документацію на своєму ПК, а знадобиться це в майбутньому – коли підпис за допомогою ID карт вживу працюватиме в усіх банках, держустановах і, скажімо, лікарнях.
В даний час для ведення бізнесу найкраще використовувати класичні флешки-токени з КЕП на борту, які ви можете оформити в нас на сайті.