Основні переваги "MEDoc"

 

Якщо Ви хочете істотно заощадити свій час, який Ви витрачаєте на складання та виписку різних документів, то Вам безперечно варто встановити у себе на підприємстві такий програмний продукт, як «M.E.Doc». Після цього у Вас зникне питання   як здавати звітність в електронному вигляді. Це унікальне і інтуїтивно зрозуміле програмне забезпечення, що дозволяє готувати різні типи документів в електронному вигляді і подавати їх до контролюючих органів.

Використовуючи у своїй роботі «M.E.Doc», Ви отримуєте:

  1. Можливість формування звітів різної категорії складності і цільового спрямування для різномантіних контролюючих органів: Державної фіскальної служби, Державної служби статистики, комісії з цінних паперів, Пенсійного фонду України та інших перевіряючих служб.
  2. Можливість складання специфічних звітів, які характеризують діяльність конкретно Вашого підприємства.
  3. Можливість підписувати документи електронним підписом, тим самим роблячи їх абсолютно легітимними і які мають юридичну силу нарівні з паперовими аналогами.
  4. Можливість здійснювати електронний обмін документами між компаніями, де також встановлено програмне забезпечення «MEDoc». Тільки уявіть собі, Вам більше не доведеться їхати на інший кінець міста, аби завезти Вашому контрагенту податкову накладну або акт звірки.
  5. Можливість друку бланків первинної документації.

 

Про те, як здавати електронну звітність та користуватися програмою «M.E.Doc», Ви можете дізнатися в нашій компанії. Ми розробили унікальний курс підготовки, який дозволить Вам в найкоротший термін освоїти цей програмний продукт і застосувати отримані знання на практиці.