Як створити Повідомлення про прийняття на роботу в Медок
Діюче законодавство України зобов’язує працедавців повідомляти податкову про прийняття на роботу співробітників одразу після укладання трудового договору. ПКМ України від 17 червня 2015 № 413 затверджено форму документу, який потрібно відправляти в контролюючий орган. Якщо підприємець проігнорує цю вимогу, йому загрожують штрафні санкції.
Якщо раніше роботодавцю доводилося особисто йти в податкову з повідомленням або відправляти його поштою, тобто витрачати час і гроші, то зараз це можливо зробити швидко за допомогою програми Медок. Далі розповімо як відправити повідомлення про прийняття на роботу за допомогою Медок.
Інструкція з повідомлення про прийняття співробітника на роботу в Медок
Аби відправити повідомлення в податкову слід виконати наступне:
1. Перейдіть в розділ «Звітність», відкрийте «Реєстр звітів».
2. Оберіть період, за який потрібно створити документ.
3. Натисніть кнопку «Створити звіт».
4. В переліку бланків розділу «Державна податкова служба» оберіть «Повідомлення про прийняття співробітника на роботу». Для прискорення пошуку можна ввести код бланку — J3001001 для юросіб або F3001001 для ФОП — в рядку пошуку.
5. Заповніть бланк, обравши співробітника з довідника.
6. Перевірте документ на помилки, клацнувши «Наступні дії» й «Перевірити звіт».
7. Якщо система не виявила помилок, знову натисніть «Наступні дії» й «Підписати звіт». Далі підпишіть документ комплектом підписів керівника та відправте його в податкову.
Після обробки документу вам надійде повідомлення про доставку, квитанція №1 і квитанція №2.
Як бачите, це не складно. На заповнення й відправку повідомлення про прийняття на роботу через Медок витрачається не більше 10 хвилин.
Якщо у вас виникли складності у поданні документів або залишились питання після ознайомлення з цією інструкцією, — пишіть нам. Ми проконсультуємо й допоможемо відправити повідомлення. Також ви можете переглянути відеоінструкцію, де наглядно показано, як вірно заповнити й подати документ.