ЩО Є КЛЮЧАМИ ПРОГРАМИ "M.E.DOC"?

Електронний цифровий підпис в M.E.Doc – швидко, надійно, конфіденційно

 

Електронна документація істотно спростила роботу сучасним бізнесменам і позбавила від необхідності витрати часу в чергах для здачі звітності. Але  не кожен документ, надісланий поштою, має юридичну силу, а тільки той, який підписаний за допомогою спеціального електронного цифрового підпису (ключа).

Це криптографічно перетворений набір цифрових даних, який представлений не у вигляді графічного об'єкта, а як математична обробка змісту документа. З 2003 року, після вступу в силу законів про електронний документообіг і цифровий підпис, такі ключі прирівнюються до печаток і рукописного підпису. Ключі видаються в спеціальних акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК). Такі ключі видають співробітники компанії Укрзвіт.

У програмі M.E.Doc можна використовувати ключі, видані центрами таких організацій:

– Центр сертифікації ключів «Україна»;

– Інформаційно-довідковий центр УКРІНФОРМ;

– Укрзалізниця;

– Держінформюст;

– Укрсиббанк;

– Masterkey;

– ЦСК НБУ;

– Українські спеціальні системи;

– АЦСК Оборонних сил України.

 

Електронний цифровий підпис:

  • Дає можливість переконатися, що документ підписаний саме тією особою, яка має на це право, і виключає можливість підробки. Ключ складається з двох частин (ключової пари): особистої зашифрованою (нею володіє відправник) і відкритою (мається у одержувача).
  • Гарантує, що текст не був змінений після підписання.
  • Виключає несанкціонований доступ до змісту листа. Ключ дозволяє передавати конфіденційну інформацію, забезпечуючи шифрування вмісту.
  • Дозволить дізнатися точний час підписання документа не по даті в самому тексті, а за допомогою підпису.
  • Допоможе довести авторство документа.
  • Цифровий підпис використовується для електронних торгівлі, документообігу або звітності.

 

Переваги використання електронного цифрового підпису

Оскільки ключі індивідуальні, то максимально підвищується відповідальність за їх використання. Тобто не можна відмовитися від виконання зобов'язань, передбачених в підписаному документі, або ж заперечувати сам факт його підписання. Цей фактор особливо важливий для боку одержувача.

Щоб використовувати ключ, додаткові навички не потрібні, тому він доступний для людей з різним рівнем комп'ютерної грамотності.

Підписання документа не вимагає того, щоб керівник або відповідальний працівник територіально знаходився в місці його формування.

Забезпечує швидку передачу даних і повне їх збереження.