Консультант технічної підтримки

 

Посадові обов’язки:

 

– Надання консультацій по роботі з ПЗ та ЕП телефоном та на виїзді у клієнтів;

– Встановлення, налаштування й оновлення ПЗ, базове навчання роботі з програмою в офісі клієнта.

– Віддалена допомога у вирішенні проблем, що виникають у клієнтів під час використання ПЗ та ЕП.

– Виконання технічних завдань, поставлених керівництвом.

 

Вимоги:

 

– Грамотна й чітка мова, досвід спілкування із клієнтами;

– Пунктуальність, комунікабельність, активність, стресостійкість, впевненість у собі;

– Цілеспрямованість, орієнтація на результат, швидке сприйняття інформації;

– Бажання та вміння працювати в команді;

– Базові навички системного адміністрування ПК і мереж;

– Досвід роботи з бухгалтерськими документами й програмами (BAS/1С:Підприємство, М.Е.Doc, РРО) вітається.

– Наявність власного авто є перевагою.

 

Ми пропонуємо:

 

– Роботу в стабільній компанії, що розвивається;

– Офіційне працевлаштування;

– Оплачувана відпустка і лікарняний;

– Робота в молодому і дружному колективі професіоналів;

– Можливість навчання, підвищення кваліфікації, сертифікація за рахунок компанії;

– Графік роботи з 9.00 до 18.00 Пн-Пт.