Консультант технічної підтримки
Посадові обов’язки:
– Надання консультацій по роботі з ПЗ та ЕП телефоном та на виїзді у клієнтів;
– Встановлення, налаштування й оновлення ПЗ, базове навчання роботі з програмою в офісі клієнта.
– Віддалена допомога у вирішенні проблем, що виникають у клієнтів під час використання ПЗ та ЕП.
– Виконання технічних завдань, поставлених керівництвом.
Вимоги:
– Грамотна й чітка мова, досвід спілкування із клієнтами;
– Пунктуальність, комунікабельність, активність, стресостійкість, впевненість у собі;
– Цілеспрямованість, орієнтація на результат, швидке сприйняття інформації;
– Бажання та вміння працювати в команді;
– Базові навички системного адміністрування ПК і мереж;
– Досвід роботи з бухгалтерськими документами й програмами (BAS/1С:Підприємство, М.Е.Doc, РРО) вітається.
– Наявність власного авто є перевагою.
Ми пропонуємо:
– Роботу в стабільній компанії, що розвивається;
– Офіційне працевлаштування;
– Оплачувана відпустка і лікарняний;
– Робота в молодому і дружному колективі професіоналів;
– Можливість навчання, підвищення кваліфікації, сертифікація за рахунок компанії;
– Графік роботи з 9.00 до 18.00 Пн-Пт.