Електронний підпис — важливий етап в процесі подання звітності

Електронний підпис (ЕП) документу, та електронна звітність в Україні давно з фантастики перетворилась у реальність. Це зручно, надійно, крім того — значно економить час бухгалтерів. Формування електронних звітів, передання їх у фіскальні органи — такі дії вже давно практикують багато установ і організацій, переконавшись на практиці у їх раціональності.

Електронний підпис — важливий етап в процесі подання звітності — Фото 1
Електронний підпис — важливий етап в процесі подання звітності — Фото 2

КЕП для ПРРО

Короткий опис прев'ю КЕП для ПРРО

Електронний підпис — важливий етап в процесі подання звітності — Фото 3

КЕП для юридичних осіб

КЕП - захищений підпис, за допомогою якого можна підписувати всі угоди й контракти.

Електронний підпис — важливий етап в процесі подання звітності — Фото 4

КЕП для ФОП

КЕП для фізичної особи-підприємця - звичайний, додатково не захищений підпис, за допомогою якого ви зможете виконувати логін в різноманітних сервісах, отримувати виписки, підписувати ним звіти й акти.

ЯК ОТРИМАТИ ЕЦП (ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС)?

Зробити електронний підпис (ЕЦП) можна на рік чи максимум на два. Ви самі вирішуєте, на який термін він потрібен.
Оформлення КЕП займає лише 15 хвилин у робочий час, за умови оплаченого рахунку та зібраного пакета документів. При повторному продовженні формується електронний підпис онлайн (без відвідування офісу).
Зверніть увагу, що перелік документів для юридичних та фізичних осіб, що надаються на оформлення ЕЦП, трохи відрізняється.

Зі зразками документів можна ознайомитися за посиланням.

Вартість електронного підпису

Вартість електронного підпису варіюється в залежності від того, чи є ініціатором його отримання ФОП (від 104 грн) або юридична особа (від 166 грн) і в залежності від терміну, на який його отримують