M.E.Doc та Сота
M.E.Doc і Сота
На даний час підприємства, установи, організації поступово відмовляються від ведення паперового діловодства, віддаючи перевагу електронному документообігу. Електронний документообіг істотно заощаджує час, забезпечує складання звітності в електронному вигляді.
Звіти не тільки створюються із застосуванням спеціального програмного забезпечення, але і автоматично відправляються до контролюючих органів. Це забезпечується за рахунок застосування інноваційного інструментарію, в якості якого виступають програма M.E.Doc та веб-сервіс «СОТА».
M.E.Doc і «СОТА»: чим відрізняються
M.E.Doc – програма, призначена для подачі встановленої звітності до контролюючих органів, реєстрації податкових накладних. Така програма також надає можливість нараховувати заробітну плату, вести обмін документами з контрагентами, обслуговувати банківські рахунки.
Програма M.E.Doc орієнтована на використання електронного цифрового підпису при підписанні документів і звітів. M.E.Doc підтримує роботу з захищеними носіями – токенами.
«СОТА» – це веб-сервіс, який є продуктом розробника програми M.E.Doc. Такий веб-сервіс більшою мірою призначений для:
- юридичних осіб, які є платниками єдиного податку;
- фізичних осіб-підприємців.
Якщо проаналізувати можливості «СОТА» і Медок, різниця стає очевидною. M.E.Doc – програма, що володіє розширеними можливостями. «СОТА» є полегшеною версією такої програми.
M.E.Doc – програма, з якою можна працювати на конкретному ПК, «СОТА» – веб-сервіс, доступ до якого можливий на будь-якому ПК в будь-якій точці світу, маючи лише дані для входу.
Можливості «СОТА»
«СОТА» дозволяє складати звіти. В її основі міститься понад 1300 форм звітності, форми якої затверджені контролюючими органами. Якщо в зв'язку зі змінами в законодавстві, форми звітності видозмінюються, коригуються, в базі «СОТА» вони також в автоматичному режимі оновлюються. Користувачам немає необхідності додатково відслідковувати такі зміни.
«СОТА» – веб-сервіс, що дозволяє не тільки створювати звіти, але й імпортувати їх з інших бухгалтерських програмних додатків. Вся звітна документація може зберігатися на носії в форматі PDF. Завдяки цьому є можливість переносити документи, копіювати і роздруковувати.
Якщо необхідна програма обліку ФОП, обрати краще «СОТА», оскільки для роботи з цим веб-сервісом необхідно мати:
- підключення до мережі Інтернет;
- ЕЦП;
- комп'ютер, ноутбук або смартфон
- браузер.
Розробники впровадили механізм взаємодії між двома такими програмами. Зокрема, користувачам «M.E.Doc» надається можливість переносити складені звіти в «СОТА», попередньо проводячи їх зашифрування. Таке перенесення звітних документів в «СОТА» забезпечує швидкий доступ до них, незважаючи на місцезнаходження користувача і на час, коли виникає така необхідність.
Головними перевагами «СОТА» є:
- пакетна відправка документів;
- формування декларації;
- створення і обмін первинною документацією;
- автоматична перевірка звітності.
Вартість
Для того щоб оцінити всі можливості веб-сервісу «СОТА» рекомендується придбати ліцензійний супровід. Вартість ліцензії варіюється в залежності від того, якої звітності потребує особа, яка звертається з питанням придбання:
- фізична особа-підприємець;
- єдиний податок без ПДВ;
- юридична особа на загальній системі оподаткування.
Вартість програми M.E.Doc також варіюється. Зокрема, якщо планується придбання Медок, вартість для ФОП буде в 5 разів нижче, ніж для юросіб на загальній системі оподаткування.
Також вартість залежить від того, що конкретно купується:
- ліцензовані пакети оновлень до комп'ютерної програми M.E.Doc;
- додаткові модулі;
- послуги з обслуговування та налаштування системи M.E.Doc.
M.E.Doc і «СОТА» – кращий інструментарій для створення і відправки звітності.