Електронна звітність M.E.Doc:

оптимізація часу і сил

На сьогодні електронна звітність значно удосконалила та автоматизувала роботу бухгалтера. Та й час, що раніше витрачався на черги у податковій, можна використовувати на приємніші та корисніші дії. M.E.Doc — рішення, яке допомагає вирішити задачу звітності ефективно.

Електронний документообіг, впроваджений за допомогою M.E.Doc, робить систему діловодства значно простішою та продуктивною. Програма дає можливість сформувати і відправити будь-які первинні документи — рахунки, податкові накладні, акти, а також звіти в усі контролюючі органи. Численні механічні процеси автоматизуються, внаслідок чого значно знижується ймовірність помилок і втрати важливих документів. Якщо звітність, створену за допомогою M.E.Doc, підписати КЕП (КЕП M.E.Doc), вона прирівнюється до оригіналу паперового документа.

Електронна звітність M.E.Doc: оптимізація часу і сил — Фото 1

M.E.Doc. Держава

Звітність до всіх державних органів

Звітність до
ДФСУ

Реєстрація ПН/РК в ЄРПН

Облік акцизного
податку

M.E.Doc. Бізнес

Обмін електронними документами з контрагентами

Звітність до
ДФСУ

Реєстрація ПН/РК в ЄРПН

Облік акцизного
податку

Модуль M.E.DocЛокальна версіяМережева версія
M.E.Doc.Звітність для юридичних осіб на загальній системі оподаткування
рік2202 / 2002*2502 / 2302*
півріччя1252 / 1097*1422 / 1262*
квартал782 / 622*1022 / 872*
M.E.Doc.Звітність для юридичних осіб на єдиному податку1402 / 1202*1702 / 1502*
M.E.Doc.Звітність для фізичної особи-підприємця552 / 442*772 / 662*
M.E.Doc.Облік ПДВ1302 / 1002*
M.E.Doc.Бізнес (Електронний документообіг)1442
M.E.Doc.Інтеграція752
M.E.Doc.Облік акцизного податку3702 / 3502*

Переваги програми M.E.Doc

Звітність до всіх державних органів

01

Ведення кадрового обліку

02

Облік ПДВ (створення та реєстрація податкових накладних, автоматичне формування звітів з реєстру первинних документів)

03

Створення та обмін із засобом КЕП первинними документами

04

Формування податкових документів на основі первинних документів

05

Облік заробітної плати

06

Підписувати електронним цифровим підписом

07

Формувати звіти на основі реєстра документів для контролюючих органів

Ви не витрачаєте час на черги і не завжди приємне спілкування з представниками контролюючих органів.

Медок для ФОП

У нашій країні ситуація, в якій на невеликих підприємствах всю бухгалтерію веде безпосередньо директор — цілком нормальна, адже можливість найняти окремого спеціаліста є далеко не у всіх. Іноді керівники підприємств вкладають гроші в навчальні курси, щоб розібратися з веденням фінансів. Але це теж недешеве задоволення. Програма Медок для ФОП позбавляє вас від таких вкладів.

01

Інтуїтивний інтерфейс програми дозволяє розібратися в ній за 15 хвилин навіть тим людям, які не люблять освоювати нові технології.

02

Бухгалтерська програма Медок для ФОП коштує всього 312 гривень. Для порівняння середня зарплата бухгалтера становить 15 000 гривень в Києві і 8 000 по регіонах, а курси бухгалтерського обліку обійдуться в суму від 4500 гривень.

03

У програмі для ФОП доступні така ж кількість функцій, що і для великого підприємства. При бажанні можна використовувати додаткові модулі Медок для розширення.

Відгуки від клієнтів