Переваги використання сервісу M.E.Doc. Бізнес
Медок Бізнес – одне з рішень компанії Укрзвіт для бухгалтерів. Це середнє за функціоналом рішення, яке має допомогти з електронним документообігом середньому та великому бізнесу. Якщо задачі ФОП для вас вже замалі, а Корпоративне рішення ще не акутальне – то модуль Бізнес це оптимальне рішення.
Медок Електронний документообіг (або Медок ЕДО) це бізнес модуль Медка, який дозволяє формувати, підписувати, відправляти та отримувати підписані документи з боку вашого контрагента.
Модуль електронний документообіг – можливості
Електронний документообіг повністю витісняє звичайний, паперовий, з бізнес-сфери. Тому програми, які спеціалізуються на ЕДО – повинні мати в собі вс функції, які можуть знадобитися сучасному бухгалтеру, юристу або власнику.
Тож, ЕДО Медок може:
- Модуль Бізнес повністю бере на себе роботу зі створення, редагування й відправки-отримання первинних документів – накладних, рахунків, вкладень і замовлень, які генеруються на підприємстві.
- Ви можете створювати й редагувати власні шаблони документів, якщо подаєте нестандартні звітності або рахунки.
- Модуль ЕДО Медок інтегровано з вашим КЕП, за рахунок чого всі документи можна відправляти у вже підписаному вигляді.
- Одночасно ви зможете працювати з десятком електронних документів – у зручній системі вікон. Відправка, правка, узгодження – майже все одночасно.
- Модуль Бізнес дозволяє налаштувати регулярну архівацію документів і створення резервних копій вашої програми – зі всіма файлами, структурою та системою зв’язку.
- Працювати з різними системами за межами екосистеми Медок.
Таким чином, щоби вам не знадобилося зробити з документом у цифровому вигляді – Медок зможе з цим допомогти.
Робота з контрагентами без програми
Медок модуль ЕДО є універсальним ще й з тієї причини, що ви зможете передавати на підписання документи партнерам, які не використовують Медок. Навіть більше того – тим, які взагалі не використовують іншу систему ЕДО, але мають ключ цифрового підпису.
За допомогою базової інтеграції або за допомогою додаткових модулей – ви зможете пов’язати свою програму з:
- СОТА
- FLYDoc
- Fredo
- БАС (через окремий модуль Медок Інтеграція)
Для контрагентів, які не використовують ці програми – ви зможете згенерувати посилання на сервери Медок, де в захищеному просторі, ваш партнер зможе підписати документ і відправити його назад лише за допомогою свого КЕП.
Переваги переходу на M.E.Doc. Бізнес
Коли ви переводите компанію на електронний документообіг – це може викликати стрес у колективі на певний проміжок часу. Завжди складно змінювати звичні патерни. Проте після переходу список переваг, які ви отримаєте – нівелює будь-які складності.
- Документи, якими ви обмінюєтеся точно існують, точно підписані та відповідають вимогам Закону України.
- Зручна система каталогізації ваших документів – знайти той чи інший договір через 3 роки з моменту підписання набагато простіше за допомогою рядку пошуку, аніж через пошук у архіві.
- Дуже зручна система подання звітності – шаблони, що постійно онвлюються та автоматичне заповнення більшості полів.
- Сумісність із більшістю програм електронного ведення обліку для зручної інтеграції.
- Швидкість обміну документами між вами й партнерами скоротиться з діб до хвилин.
Модуль ЕДО Медок – ціна в 1802 грн у рік повністю окуплюється навіть за рахунок витратних матеріалів, протягом місяця. Якщо враховувати витрати на техніку, папір, фарбу, кур’єрську доставку та інші пов’язані витрати на 1 документ – вартість передачі документу в електронному вигляді наближається до нуля.