Медок Правий берег

 

Medoc – унікальна система електронного документообігу, функціональні можливості якої дозволяють працювати з різноманітними видами офіціальної документації, а також формувати звіти, відправляти їх в контролюючі органи.

 

Особливості програми

 

Сучасні керівники, які прагнуть вдосконалити робочий процес на підприємстві, створити умови для підвищення його результативності, не лише вивчають пропозиції розробників, але й придбають ефективні інтерактивні програмні продукти.

Ми пропонуємо кращий на цей момент програмний продукт Медок, аналогів якому за функціональними можливостями немає. Наша компанія «Укрзвіт» надає можливість вигідно купити Медок, що дозволить:

  • економити робочий час на підготовку документів;
  • вести обмін документами з контрагентами;
  • формувати і направляти податкові накладні;
  • отримувати повідомлення про реєстрацію відправлених в податкову накладних.

 

Якщо ви є керівником підприємства, вам обридла рутинна паперова робота, якщо перед вами виникла проблема розширення архівного приміщення або пошуку нового приміщення для зберігання документації, вигідно буде Медок купити. Зберігання звітів, актів, накладних забезпечується в спеціальному сховищі програми.

Сучасним керівникам Правого берегу часто доводиться виїзджати на ділові зустрічі з партнерами. Якщо придбати програму Медок мережевої версії, керівникам надається можливість працювати з документами, правити їх, підписувати, знаходячись навіть на великому віддаленні від основного місця роботи.

 

Можливості програми

 

Медок програма характеризується розширеним функціоналом, який залежить від того, які модулі було придбано разом з основною програмою.

Придбавши програму Медок в Києві, на Правому березі, співробітники підприємств отримують універсального і надійного помічника, готового надати ефективну допомогу у будь-який час доби:

  • подготувити документи;
  • знайти і виправити помилки;
  • придати документам юридичної сили (накласти ЕЦП);
  • зареєструвати податкові накладні в єдиній базі;
  • зашифрувати документи, забезпечивши їм надійний захист.

 

Співробітників бухгалтерії, кадрової служби особливо приваблює в програмі можливість складання електронних звітів і направлення їх в контролюючі органи, в тому числі в Пенсійний фонд, податкову інспекцію, Фонд соціального страхування.

Завдяки такому модулю істотно економиться робочий час за рахунок:

  • швидкого формування звітів;
  • моментального виправлення помилок;
  • відсутності необхідності особисто відвідувати контролюючі органи для передачі паперового варіанта звіту.

 

Програма Медок, ціна якої прийнятна для сучасних організацій і установ, забезпечує зворотній зв'язок. Користувачі отримують повідомлення про отримання звітів, квитанції щодо прийняття їх в обробку.

Програма Медок своєчасно оновлюється, заміняючи старі шаблони звітів на нові, якщо відповідні зміни внесено в законодавство України.

 

Допоможемо, проконсультуємо, налаштуємо! Телефонуйте: (097) 823-73-73.