ПРОЦЕС НАДХОДЖЕННЯ ЗВІТНОСТІ В ПОДАТКОВІ ІНСТАНЦІЇ
З поданням податкових паперів і документів бухгалтерського зразка зустрічається у своїй робочій діяльності без мала кожен нинішній підприємець, але з виникненням віртуального документообігу, така взаємодія вийшла на порядно новий рівень і дала можливість забезпечити надійний взаємообмін даними між платником зборів і регулюючими цей процес службами.
Дана процедура дозволяє здійснювати обмін бухгалтерської звітності, податкових накладних та декларацій у віртуальній формі без запасного дубляжу цих паперів у натуральному вигляді. Для підключення до цієї системи досить обзавестися відповідним програмним продуктом і постійним виходом (доступом) у віртуальну павутину.
Все, що Вам потрібно для такої діяльності, це:
1. Обзавестися в належному органі (АЦСК УКРАЇНА) сертифікатами вільних і особистих ключів для власника Вас і Вашої бухгалтерії, а також печаткою організації.
2. Укласти угоду з акредитованим державним органом або службою на предмет прийняття і визнання віртуальних документів (для цього Вам потрібно буде дати в користування податковій службі Ваші вільні (відкриті) ключі і отримати від неї аналогічні).