Нові особливості відправки звітів до ДПСУ поштою
02 Грудня 2020
Ми впевнені, що в кожного, хто читає ці рядки встановлена програма електронного документообігу, включно з функцією відправки звітів у податкову. Проте інколи потрібно відправити звіт у паперовому вигляді. Тому буде важливим зафіксувати правила, що актуальні у 2020 році.
Великі й середні підприємства, згідно п.49.4 ПКУ не мають права подавати звітність у паперовому вигляді – лише електронну версію. Крім того, виключно електронну версію приймають для звітності з ПДВ.
Малі ж підприємства поки що можуть відправляти папери поштою. Головне, аби дотримувались термінів подання. Таким чином, відправити декларацію поштою потрібно не пізніше, ніж за 5 днів до граничного терміну подання звіту – тобто, якщо 20-е число у вас фінальне, то не пізніше 15-го потрібно відправити лист з описом, з відміткою “Звіт”. А в ідеалі – з повідомленням про отримання, на випадок, якщо лист загубиться на пошті, що трапляється досить часто.
У випадку втрати або пошкодження посилки – відповідальність за прострочення при поданні звітності лягає на поштову службу. В теорії – протягом 5 днів після отримання повідомлення від пошти про втрату відправлення – ви маєте відправити другий екземпляр звіту, приклавши до нього повідомлення про втрату від пошти. Повторювати таку процедуру можна до останнього.
Хоча ми все ж рекомендуємо подавати всі звіти за допомогою зручних сервісів, зокрема Медок або Сота та не перейматись через збереження вашого звіту й терміни його отримання податковою. Звіти в електронному вигляді можна подавати навіть останнього дня.