Оновлення програми до версії 11.01.011
В Реєстрі первинних документів під час групової перевірки ПН/РК реалізовано відображення детальної інформації щодо документів, у яких виявлено розбіжності у реквізитах контрагентів з ЄДК. Внесено відповідні зміни у шаблони первинних документів.
Для зручності користувачів у модулі Облік ПДВ додано можливість здійснення звірки документів з Єдиним реєстром податкових накладних. Перевірка виконується за допомогою розділу Звірка документів з ЄРПН. Звірку документів з ЄРПН також можливо виконати у модулі Первинні документи.
В модулі Облік акцизного податку додано нові розділи Реєстр ліцензій (пальне) та Реєстр акцизних документів (спирт етиловий). Назву розділу Реєстр акцизних документів змінено на Реєстр акцизних документів (пальне). У розділі додано можливість створювати Заяву про реєстрацію платника акцизного податку. Для зручності платників акцизного податку додано розділ Довідники. При виборі розділу здійснюється перехід до розділу програми Довідники — Загальні — Акциз. Довідники розділу підключені у формах акцизних документів та призначені полегшити і прискорити заповнення відповідних форм.
В Реєстрі документів РРО реалізовано контроль відповідності імені підписанта, що вказаний у документі, та імені у сертифікаті, яким підписується документ. Для здійснення контроля необхідно встановити опцію Перевіряти ПІБ відповідальної особи у документі з ПІБ сертифікату — РРО у модулі Адміністрування — Параметри системи — Документообіг. Оновлено відповідні довідники.
Доопрацьовано СОМ-метод CertToCache. Реалізовано можливість роботи з захищеними носіями (токенами).
В модулі Зарплата оновлено довідник Індекс споживчих цін за травень 2019 р. — 100,7 %. У розділ Види оплат — Нарахування — Компенсаційні нарахування додано вид оплати Простій з ініціативи роботодавця 2019.
Додано можливість запуску/зупинки Сервісу універсальної автоматичної обробки документів обраного підприємства. По натисканню кнопки зупинки можна обрати: зупинити обробку у поточному підприємстві або ж у всіх підприємствах. Реалізовано можливість додавання підприємств у роботу без зупинки автоматичної обробки документів у інших підприємствах.
Для клієнтських станцій у клієнт-серверному режимі роботи реалізовано паралельну роботу з токенами, підключеними як до самого фізичного серверу, так і до ПК клієнтської станції.
При використанні RDP-підключень налаштовано можливість одночасно використовувати токени, які підключені до клієнтського ПК, та токени, що фізично підключені до віддаленого серверу (термінального серверу).
Важливо! Для роботи у RDP-режимі та підключенні токенів до клієнтського ПК необхідно увімкнути підтримку “смарт-карт” у налаштуваннях підключення до віддаленого робочого столу.
Для токенів, підключених безпосередньо до віддаленого серверу (термінального серверу), важливою умовою є налаштування доступу до USB-порту, в який буде підключено апаратний носій. Зверніть увагу, для роботи Сервісу універсальної автоматичної обробки токени мають бути підключені виключно до серверної частини, на якій запущено сервіс!
Перейти до завантаження оновлення