ВЗАЄМОДІЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ТА НИНІШНІХ ПІДПРИЄМЦІВ

Як правило, звітність до пенсійного фонду подається за допомогою спеціального програмного забезпечення, яке забезпечує електронний документообіг між страхувальником (усі особи, позначені в 11 статті Закону України від 09.07.03 р. № 1058) та Пенсійним фондом нашої держави. Такий підхід суттєво спростив цю процедуру і дозволив більш продуктивно взаємодіяти з Пенсійним фондом України.
Підставами здійснення такої діяльності можуть служити: наявність електронно-цифрового підпису (ключа) у страхувальника, а також в інших осіб, які можуть заповнювати та подавати звітність різної категорії (включаючи і пенсійну); відповідність електронного звіту затвердженим Пенсійним фондом України формату. Якщо всі ці умови виконуються, то Ви запросто можете використовувати електронну звітність при співпраці з Пенсійним фондом нашої країни, що дозволить Вам:
1. Зменшити тимчасові витрати своїх співробітників на складання звітності.
2. Здійснити перевірку правильності заповнення паперів, що відправляються до пенсійного фонду. Звітність, подана таким чином, перевіряється самою програмою і при неправильному складанні просто не пропускається нею.
3. Подавати і надавати звітність кожен день в період з дев’ятої години ранку до десятої години вечора.
4. Виключити горезвісний людський фактор при звірці звіту та його подальшому введенні перевіряючим інспектором або службою контролю.
Для такого зв’язку з Пенсійним фондом України Вам потрібно встановити програмне забезпечення «MEDoc» та отримати електронно-цифрові підписи.

Придбати «M.E.Doc»

Придбати ЭЦП

Придбати модуль “ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ”

Повернутися на головну сторінку