Перевидача на файлові ключі
02 Грудня 2021
Ви згідно вимог законодавства використовуєте для відправки звітності до контролюючих органів електронний підпис на захищених носіях, але вам потрібен додатковий ключ для керівника, або ви хочете отримати послуги на веб-порталі, але розробники ще не створили можливості для авторизації за допомогою токенів?
Ви маєте змогу зробити дублікати існуючих ключів на файлові носії.
Для цього запускаємо програму M.E.Doc, переходимо у Головне меню, обираємо Адміністрування – Сертифікати, розділ Заявки на сертифікати.

На панелі інструментів натискаємо кнопку Сформувати заявки (або через меню Файл – Сформувати заявки).

У діалоговому вікні обираємо пункт Замінити чинні.

В даному випадку формуються нові секретні ключі та відповідні їм сертифікати із терміном дії, як у наявних ключів на токенах.
У вікні, що з’явилось, заповнюємо поля П.І.Б. відповідальної особи (за наявності двох підписів, це, зазвичай, директор. За наявності бухгалтера можна вказати його), контактний номер телефону та парольний діалог (не плутати з паролем для секретного ключа. Це слово для телефонної ідентифікації у разі блокування сертифікатів за телефоном).
Необхідно залишити позначки лише навпроти тих підписантів, ключі яких ми формуємо!
Натискаємо Далі.

Відкривається Картка приєднання до Договору про надання послуг з обробки даних, постачання, видачі та обслуговування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів кваліфікованого електронного підпису.
Натискаємо Підписати.

Даний Договор укладається з кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг ТОВ “Центр сертифікації ключів “Україна” (не з ДПС!) та підписується ключем директора.

Після підписання Картки приєднання з’явиться вікно генерації секретних ключів. За замовчанням, перемикач знаходиться у положенні Зберігати секретний ключ у файл.

Попередньо у вас має бути створена папка, у яку виконуватиметься збереження нових секретних ключів.
Не рекомендується зберігати нові секретні ключі у папку, де вже знаходяться поточні (діючі) ключі!
За допомогою кнопки […] обираємо папку, в яку буде збережено секретний ключ і заявка на формування сертифікату.

У відповідне поле вводимо пароль до секретного ключа та повторюємо його для підтвердження правильності введення.
Зверніть увагу! пароль повинен містити мінімум 3, максимум 64 символи і складатись із букв, цифр та спеціальних символів.
Натискаємо Далі. Програма повідомить про успішне збереження.
Сформований новий ключ підтверджуємо відповідним діючим ключем.

Якщо є потреба генерації секретного ключа наступного підписанта, генеруємо секретний ключ за процедурою, описаною раніше.


Коли згенеровано секретні ключі всіх необхідних підписантів, з’являється вікно для відправки запитів на сервер АЦСК.

Натискаємо ОК. З’явиться повідомлення про успішну відправку запитів.
Після активації сертифікатів ви вже можете авторизуватись на веб-порталі.
Додатково ще можна виконати конвертацію новоствореного секретного ключа з формату *.ZS2 в формат key-6.dat.
Якщо у Вас виникли складнощі з налаштуванням та реєстрацією електронних підписів або ж ви не бажаєте заглиблюватись у технічні подробиці і бажаєте витрати час з більшою користію, займаючись своєю безпосередньою роботою, ми пропонуємо скористатись послугою віддаленого підключення наших спеціалістів для вирішення Ваших питань!