Чому Медок не бачить папку з ключами і як виправити
Деякі користувачі стикаються з проблемою, що Медок не бачить папку з ключами електронного підпису. І в цьому випадку вони не можуть працювати в Медок, відправляти й приймати документи. В деяких випадках при роботі з програмою ви можете зіткнутися з тим, що при підписанні будь-якого документу, вказуєте шлях до папки з секретними ключами, а програма його не зберігає. Це означає, що вказаний каталог не містить ключа, який відповідає вашим сертифікатам у Медок. Розповімо, що потрібно робити.
Як знайти папку, де Медок зберігає секретні ключі
У першу чергу, слід провести пошук у комп’ютері за розширенням файлу секретного ключа й підключити ключі до Медка. Для цього натискаєте кнопку «Пуск» і в пошуковому рядку вводимо .ZS2. На момент пошуку рекомендуємо підключити до комп’ютера всі носії та флешки, на які ви теоретично могли записати ключі.
Уявімо, що ви знайшли, куди медок зберігає ключі, й потрібно перевірити чи відповідають вони сертифікату.
Аби дізнатися це, виконайте наступне:
1. Перейдіть в розділ «Адміністрування», потім відкрийте «Сертифікати».
2. В розділі зліва оберіть «Встановлені сертифікати». І на кожному сертифікаті по черзі, починаючи з керівника, правою кнопкою миші викличте контекстне меню, натисніть «Пошук секретного ключа».
3. Вкажіть шлях до папки, де потрібно знайти ключі, підтвердіть обраний каталог і введіть пароль.
Якщо ключі відповідають обраному сертифікату, система відобразить зелене вікно з відповідним повідомленням.
Якщо не відповідають, з’явиться вікно з червоним попереджувальним написом.
З якими помилками ви можете зіткнутися
В програмі відсутній потрібний сертифікат
Перевірте, чи присутній діючий сертифікат в програмі. Для цього перейдіть в розділ «Адміністрування», відкрийте «Сертифікати», потім «Встановлені сертифікати».
У стовпчику «Захищений носій» навпроти необхідного сертифікату має стояти відповідна відмітка. Якщо її немає, то потрібно завантажити з сайту Акредитованого центру сертифікації ключів, де отримували електронний підпис, і встановити сертифікати ключів у Медок.
Комп’ютер не розпізнає носій через те, що відсутній драйвер
Драйвери для захищених носіїв на сучасних «операційках» встановлені «за умовчанням», проте якщо вони все ж відсутні, встановіть їх самостійно:
http://www.avtor.ua — для носіїв від виробника ТОВ «Автор».
https://iit.com.ua — для носіїв від виробника АТ «ІІТ».
Пошкоджено носії або USB-порт
Якщо ви користуєтесь носієм компанії ТОВ «Автор», то при підключенні до ПК на пристрої має засвітитись індикатор. Перевірте підключення до всіх портів.
Якщо носій не працює, зверніться в компанію, яка його видала, для заміни або ремонту.
Якщо у цій публікації ви не знайшли відповідь на своє питання, пишіть або дзвоніть до нас. Спеціалісти проконсультують і за необхідності приїдуть до вас, аби позбутися проблеми на місці.