Електронний документообіг за допомогою програми "ME Doc"
«M. E. Doc »давно вийшла за рамки звичайного програмного продукту, оскільки дозволяє налагодити на підприємстві будь-якої форми власності електронний документообіг. Тільки уявіть, Вам більше не доведеться вистоювати черги в перевіряючих інстанціях і здавати звіти з рук в руки. Все, що вам необхідно, це встановити клієнт цього продукту і повною мірою насолодитися його функціоналом і наповненням.
Дана програма дозволить Вам складати і працювати з наступними видами документів: податковими накладними, рахунками за відвантаження або прийом продукції, звітами про виконані роботи, різними договорами, актами та іншої документацією. Більш того, якщо Ви не хочете інвестувати свої гроші в незрозумілий для Вас продукт, то ви сміливо можете скачати демонстраційну версію програми з нашого сайту. Вона повністю функціональна, але для розкриття всіх її можливостей, Вам все ж доведеться придбати ліцензію.
Кожен документ, створений в «M. E. Doc », має електронно-цифровий підпис і сертифікат медок (загальний і особистий). Вам не складе ніяких труднощів роздрукувати його, але в більшості випадків робити цього не потрібно, адже електронний документ має аналогічну юридичну силу, як його паперовий аналог з мокрою печаткою, якщо він був правильно складений і має всі необхідні атрибути.
Дуже часто цей програмний продукт використовують в зв'язці з програмами від 1С, що створює воістину досконалий тандем, здатний істотно полегшити будь-яку роботу, пов'язану з документообігом, як всередині організації, так і за її межами.