Підтримка користувачів

 

Автоматизація, діджиталізація, інтернетизація бізнесу – це все, звісно, дуже добре. Але ж не завжди легко тримати темп впровадження нововведень, вивчаючи їх. І тут на допомогу приходить наша технічна підтримка.

 

Як заповнити звіт за новою формою? Чому квитанції приходять не миттєво? Як підписати договір в електронному вигляді? Чи можна взяти участь у державних тендерах? Як зайти на портал використання публічних коштів? Ці й ще багато-багато запитань виникають у представників бюджетних та приватних підприємств. На будь-які з них є відповідь у клієнтської підтримки компанії “Укрзвіт”.

 

Щоб вам було зручно та просто спілкуватися, “Укрзвіт” запровадив безліч каналів зв’язку зі спеціалістами найвищого рівня, які готові моментально відповісти на будь-які запитання, допомогти порадою або усунути помилку.

 

Технічна підтримка за телефоном доступна з 9-00 до 18-00 (крім вихідних та святкових днів). Тут кваліфіковані спеціалісти, що постійно підвищують свою кваліфікацію, можуть оперативно допомогти у вирішенні будь-яких проблем. Дзвінок на call-центр або замовлення послуги зворотнього зв’язку – і вже за декілька хвилин ви почуєте у слухавці приємний голос, за лічені хвилини ваші запитання магічним чином знайдуть відповіді, а проблеми – вирішаться.

 

Отримати підтримку можна будь-де – 6 офісів у Києві та області завжди чекають на відвідувачів. Ми завжди на зв’язку з вами, тому не вагайтесь звертатись – вам раді в Укрзвіті.

 

Часті питання по M.E.Doc (Медок)

 

Часті питання по ПРРО

 

Часті питання по КЕП

 

Часті питання по токенах