Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

 

«УКРЗВІТ» - Надійний партнер в галузі Електронного документообігу

 

Державною фіскальною службою у місті Києві було прийнято постанову про розгляд питання, що стосується надання всій цифровій документації юридичної сили. Діючі норми Податкового кодексу України говорять нам про те, що всі витрати або доходи фізичних (юридичних) осіб, які враховуються об'єктом оподаткування, повинні визнаватися на підставі надання первинної документації по них.

 

Якщо говорити зрозумілою мовою, то йдеться про документи, які можуть підтвердити факт отримання особою (платником податків) будь-яких доходів або ж вчинення ним певних видатків. На сьогодні така документація має в обов'язковому порядку збиратися і зберігатися на підприємствах визначений час і на вимогу надаватися перевіряючим органам. Про це чітко і ясно прописано в другому розділі чинного Податкового кодексу нашої держави.

 

Компанія «Укрзвіт» є справжнім фахівцем в галузі ведення різної фінансової та управлінської звітності, тому ми хочемо акцентувати вашу увагу на діючих правилах і нормах цього процесу на території нашої країни. Він складається не тільки зі складання та надання всіх необхідних документів у паперовій, але і в електронній формах.

Пам'ятайте, що у всіх таких документах обов'язково мають бути наступні атрибути:

1. Назва того документа, який складається та в майбутньому буде надаватися в перевіряючі органи.

2. Вказання ​​конкретної дати та місця, де був складений такий документ.

3. Чітка і повна назва тієї організації, яка відповідальна за створення документу.

4. Повний перелік всіх господарських операцій (з їх описом), які проводились в організації, а також одиниць їх виміру.

 

Також не варто забувати й про надання інформації щодо посадових осіб, які не лише відповідальні за проведення господарських операцій в компанії, але в обов'язковому порядку мають їх правильно і вчасно документувати.

Ще однією важливою складовою правильного електронного документообігу є наявність у бухгалтера кваліфікованого електронного підпису, який використовується для ідентифікації документу перевіряючим органом і підтвердження його легітимності. 

 

Відповідно до нашого законодавства, всі електронні документи мають ту ж саму юридичну силу (за умови наявності електронного підпису), що і їх паперові аналоги, тому їх сміливо можна надавати в будь які перевіряючі органи або ж використовувати при взаємодії з контрагентами.