Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Котовського, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д
Наша компанія «Укрзвіт» - надійний і перевірений партнер по частині електронного документообігу! 
 
   Державною Фіскальною Службою у місті Київ було прийнято постанову про розгляд питання, що стосується наділення всієї цифрової документації юридичною силою. Діючі норми Податкового кодексу України говорять нам про те, що всі витрати або доходи фізичних (юридичних) осіб, які враховуються об'єктом оподаткування, повинні визнаватися на підставі надання первинної документації по них. Якщо говорити зрозумілою мовою, то йдеться про папери, які можуть підтвердити факт отримання особою (платником податків) будь-яких доходів або ж вчинення ним деяких видатків. На сьогоднішній день такі папери повинні в обов'язковому порядку збиратися і зберігатися на підприємствах певний час і на вимогу надаватися перевіряючим органам. Про це чітко і ясно прописано в другому розділі чинного Податкового кодексу нашої держави. 
 
   Компанія «Укрзвіт» є справжнім фахівцем в галузі ведення різної фінансової та управлінської звітності, тому ми хочемо акцентувати вашу увагу на діючих правилах і нормах цього процесу на території нашої країни. Він складається не тільки з складання та надання всіх необхідних документів у паперовій, але і в електронній формах. Пам'ятайте, що у всіх таких паперах обов'язково повинні бути присутніми наступні атрибути: 
 
1. Назва того документа, який складається та в майбутньому буде надаватися в перевіряючі органи. 
2. Вказівка ​​конкретної дати та місця, де був складений такий документ. 
3. Чітка і повна назва тієї організації, яка відповідальна за створення документа. 
4. Повний список всіх господарських операцій (з їх описом), які проводились в організації, а також одиниць їх виміру. 
 
   Також не варто забувати і про вказівку інформації про посадових осіб, які не тільки відповідальні за проведення господарських операцій в компанії, але і в обов'язковому порядку повинні їх правильно і вчасно документувати. Ще однією важливою складовою частиною правильного електронного документообігу є наявність у бухгалтера електронного цифрового підпису, яка використовується для ідентифікації документа перевіряючим органом і підтвердження його легітимності. 
 
   Згідно з нашим законодавством, всі електронні документи мають ту ж саму юридичну силу (тільки при наявності електронного підпису), що і їх паперові аналоги, тому їх сміливо можна надавати в будь які перевіряючі органи або ж використовувати при взаємодії з контрагентами.