Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Котовського, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д

Аверс бухгалтерія: часті питання

З'явилася інформація про заборгованість або ж несплаті за користування сервісом?

Причиною виникнення цього повідомлення є ваша заборгованість по оплаті послуг сервісу або його оновлень. Вирішити цю проблему досить легко - наберіть номер телефону (044) 221-13-73 і детально опишіть суть проблеми. Там вам гарантовано допоможуть з'ясувати причину її виникнення і запропонують швидкі шляхи вирішення. Якщо ж програму ви тільки що купили, активували і встановили, а повідомлення продовжує регулярно виникати на екрані монітора, то не варто панікувати. Просто почекайте добу і виконайте аналогічні операції ще раз. Програмі потрібно цей термін для внесення користувача в базу даних своїх клієнтів. На жаль, це робиться з метою безпеки і вплинути на таку активацію ніяк не можна.

Як вчинити, якщо при запуску журналу виникає повідомлення з помилкою "internal gds software:&qu

Як правило, причиною виникнення цієї помилки є порушення або пошкодження електронного журналу (його баз даних), викликане помилками в роботі ОС ПК користувача. Щоб запустити програму, Вам буде потрібно відновити її базу даних або ж повністю її замінити в папці «DB», розташованої в директорії «Avers» того локального диска, куди раніше було встановлено ПЗ. Зробити це можна самостійно без будь-яких проблем. Візьміть ваш інсталяційний диск з програмою і знайдіть на ньому папку з абревіатурою «DB». Просто перенесіть її вміст за вищевказаною «маршрутом». Як тільки ви зробите всі ці дії, не забудьте провести процедуру поновлення електронного журналу і перезавантажити програму.

При запуску журналу я бачу на екрані інформацію, що такий обліковий запис вже підключений до системи

Причиною виникнення даного повідомлення може бути некоректний процес завершення сеансу роботи з програмою або ж проблеми в роботі ОС, коли користувач працював з нею. Для вирішення виниклої проблеми зайдіть в "Список користувачів" (на сервері програми) і деактивуйте даного користувача зі списку активних користувачів (більш докладно цей процес описаний в Керівництві користування, начина зі сторінки 32).

Як вчинити, якщо при запуску журналу виникає помилка з номером 10061: Сервер не відповідає ...?

Ця помилка свідчить про те, що сервер програми не був запущений. Щоб її виправити, потрібно його запустити. Детально цей процес описаний на сторінці 31 Керівництва користування. Дуже часто фаєрвол (спеціальне програмне забезпечення, яке захищає ПК від несанкціонованого доступу до мережі) перешкоджає виникненню з'єднання клієнтської серверної складових програми. Для того, щоб серверна частина не блокувалася, потрібно на тому комп'ютері, де вона встановлена​​, дозволити їй безперешкодно виходити в мережу. Щоб це зробити, у властивостях брандмауера або антивіруса потрібно встановити відповідне виняток для файлу ATCPServer.exe.

Програма не хоче оновлюватися в автоматичному режимі? Ручне оновлення відбувається без проблем.

Основною причиною виникнення цього збою служить неправильна робота «Планувальника оновлень», яка може бути викликана його деактивацією, блокуванням антивірусними програмами або ж вбудованим фаєрволом. Щоб вирішити цю проблему запустіть «Планувальник». Для цього перейдіть за такою ланцюжку дій: відкрийте меню «Пуск», зайдіть у розділ «Програми», виберіть у ньому назву «Аверс», перейдіть в «Бухгалтерія [локальна] 3.1» і знайдіть там «Планувальник оновлень» (приклад наведено на картинці ).

Після таких дій на панелі повідомлень Windows з'явиться невеликий значок сірого кольору «Планувальника оновлень» (нижня права частина екрану).
Активуйте його за допомогою натискання правої клавіші на маніпуляторі з подальшим вибором опції «Запустити».

Після цієї дії значок «Планувальника» стане кольоровим, що буде сигналізувати про його активність. Така робота гарантує Вам отримання регулярних оновлень ПЗ в автоматичному режимі.