Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. Миколи Лєскова 3А
  • м. Бориспіль (044) 361-48-14 вул.Київский Шлях, 86
  • м. Вишневе (044) 361-48-34 вул. Вишнева, 36
  • м. Київ (044) 228-13-73 вул. О. Кошиця 7-А
  • м. Бровари (044) 221-13-73 вул.Киевська, 227
  • м. Вишгород (044) 227-13-73 просп. Т.Шевченка, 2-Д

Медок

Сучасний документообіг, складний і масштабний, вимагає наявності у бухгалтера ефективного і в той же час простого робочого інструменту. Програма M.E.DOC є саме таким помічником - надійним, функціональним і зручним у використанні. З його допомогою можна працювати з усіма документами, що існують на сучасному підприємстві: податковими накладними, звітами, рахунками та актами різного типу. Програма Медок універсальна і може використовуватися організаціями, що працюють в будь-яких галузях і використовують будь-які форми оподаткування.

Переваги використання програми Медок сучасним підприємством

Своєю зростаючою популярністю програма Медок зобов'язана ряду важливих особливостей, які вигідно виділяють цей продукт з безлічі інших:

  • Програма забезпечує максимальну автоматизацію документообігу та звітності, без залучення додаткового стороннього ПЗ.
  • Використовується шифрування електронного підпису, що забезпечує високий рівень інформаційної безпеки.
  • Документообіг контролюється на всіх проміжних етапах;
  • Сучасний приємний інтерфейс - комфортний для роботи і інтуїтивно зрозумілий.
  • Зниження адміністративних витрат підприємства, а також економія робочого часу при оформленні документації.
  • Повна відповідність бланків до чинного законодавства, із систематичною актуалізацією бази.
  • Висока надійність ПО, гарантована високим професійним рівнем авторів програми і оперативною технічною та інформаційною підтримкою;
  • Підвищення кваліфікації та отримання корисної інформації в одному пакеті послуг, що поставляється з програмою Медок.

Документи, сформовані в програмі Медок і мають унікальний цифровий підпис, офіційно визнані державними службами та комерційними організаціями і вважаються оригіналами згідно з чинним законодавством України.

Комфортна робота і сервіс від розробників

Програма для бухгалтерського обліку Медок складається з окремих модулів. Така будова дає можливість вибрати модифікацію, що максимально відповідає вимогам конкретного підприємства:

  • Електронний документообіг - практичний і простий модуль для обміну документами з контрагентами.
  • Звітність - модуль здійснення звітності будь-якого типу в різні контролюючі органи.
  • Банківські рахунки - автоматична система повідомлення про відкриття або закриття рахунків.
  • Облік ПДВ - модуль для роботи з ЄРПН, тобто для реєстрації податкових накладних та інших офіційних документів в єдину систему.
  • Корпорація - ефективний модуль для організації роботи підприємства зі складною структурою і віддаленими офісами.
  • Зарплата - простий модуль для розрахунку, нарахування оплати праці працівників підприємства, а також облік персоналу.
  • Сота - ефективний і надійний мережевий сервіс для подачі звітності будь-якого типу в державні органи.

Державна служба захисту інформації офіційно підтвердила високу якість захисту даних в програмі Медок при виконанні будь-яких стандартних операцій.

Важливою перевагою використання програмного продукту Медок є якісна технічна та інформаційна підтримка клієнтів. Всі питання по програмі та її використанню можна задати в режимі онлайн або по телефону кваліфікованого фахівця, який допоможе швидко вирішити будь-яку проблему. Сьогодні програма Медок - це один з найбільш вигідних і надійних варіантів ведення документообігу на підприємствах, що працюють в абсолютно будь-яких галузях людської діяльності.