Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Отримання сертифікатів ЕЦП | КЕП для окремого підрозділу юридичної особи

для відокремленого підрозділу

 

Комплект документів для відокремленого підрозділу (філії, представництва) юридичної особи

 

Увага! Кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна отримати ЛИШЕ за особистої присутності підписанта.

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений нижче перелік документів є ОБОВ'ЯЗКОВИМ для отримання КЕП. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів — це обов’язкова вимога чинного законодавства України.

Будьте уважні! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та розбірливий текст)

 

Особа, яка оформлює сертифікати КЕП для відокремленого підрозділу юридичної особи, обов’язково повинна мати при собі паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює.

Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом керівника та печаткою (за наявності). Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

• Договір про надання довірчих послуг КЕП — в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), — в одному примірнику;

• Копія довідки з ЄДРПОУ або виписки з ЄДР, витягу з ЄДР, відомості з ЄДРПОУ;

• Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт та інші).

Нижченаведені документи повинні бути засвідчені на кожній сторінці підписом власника цих документів. Підпис має відповідати зразку підпису в паспорті.

• Копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;

• Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або інший документ, який його замінює, наприклад, ID-картка на зворотній стороні якої прописаний РНОКПП;

• Заявки на формування кваліфікованих сертифікатів КЕП в електронному (у форматі .PCK) та в паперовому вигляді, для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат. Керівник підписує заявку на печатку та заявку на свій підпис, бухгалтер підписує свою заявку тощо. Заявки можуть бути сформовані у програмі M.E.Doc або у вебсервісі СОТА;

• Платіжне доручення;

• USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій);

Довіреність — у випадку, коли співробітник відокремленого підрозділу юридичної особи буде отримувати тільки власний та/або сертифікат електронної печатки від імені підприємства, без присутності керівника.