Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Як оформити ЕЦП

 

Стрімкий розвиток інформаційних технологій вносить кардинальні зміни в традиційні правила ведення документообігу. Поступово багато організацій, установ, компаній відмовляються від паперової документації, переходячи на електронне діловодство, враховуючи подання звітності в електронному вигляді.

Аби надати документу офіційний статус керівник завжди накладав свій підпис. Електронний документ так само завіряється, але на нього накладається електронний цифровий підпис. Ця новація пояснює, чому і фізичні, і юридичні особи виявляють активну зацікавленість відносно ЕЦП.

 

Що таке ЕЦП

 

Поняття “електронний підпис” визначено на законодавчому рівні. ЕЦП — це різновид підпису, який отримують при криптографічному перетворенні набору електронних даних.

Електронний цифровий підпис — особливий реквізит документу, що дозволяє ідентифікувати підписника, а також відобразити зміни, які були зроблені після накладення ЕЦП.

Оформивши кваліфікований електронний підпис, отримавши посилені сертифікати, з’являється можливість:

  • вести електронний документообіг;
  • підписувати будь-які електронні документи;
  • шифрувати інформацію.

 

ЕЦП накладається за допомогою особистого ключа, доступ до якого має лише особисто підписант. Саме з цієї причини такий ключ ЕЦП ще називають закритим. Також при оформленні електронного підпису створюється і відкритий ключ, за допомогою якого перевіряється справжність ЕЦП.

Кожний відкритий ключ працює лише в парі із закритим ключем. Відкритий ключ міститься в сертифікаті, який являє собою електронний документ, виданний центром сертифікації ключів.

Сертифікат, згідно вимог законодавства, містить:

  • дані про центр сертифікації ключів (назву і реквізити);
  • реєстраційний номер;
  • дані про підписанта;
  • термін дії;
  • відкритий ключ.

 

Оформлення ЕЦП нотаріусами, державними установами, організаціями, державними реєстраторами Броварів обов’язково супроводжується видачею лише посиленого сертифікату, який містить відкритий ключ.

Посилений сертифікат необхідний при поданні або отриманні особливо важливих електронних документів.

 

Де отримати ЕЦП

 

Оформити електронний підпис в Броварах можливо в центрі сертифікації ключів, в якості якого можуть виступати фізичні та юридичні особи, які здійснюють підприємницьку діяльність, надають послуги з ЕЦП.

Акредитований ЦСК обов'язково проходить спеціальну перевірку, в ході якої з'ясовується його здатність відносно організації процесу обслуговування посилених сертифікатів в межах вимог. встановлених законодавчо.

На даний час ЕЦП оформлюють у більшості випадків приватні особи. Аби їм зробити електронний підпис, необхідно надати в АЦСК документи особисто. Закритий ключ записується на знімний накопичувач і передається підписанту.

 

Використання ЕЦП значно полегшує процес ведення електронного документообігу. Аби переконатись в цьому особисто, зверніться до нас за консультацією за номером (044) 221-13-73.