Електронно-цифровий підпис — відмінний інструмент, за допомогою якого значно спрощується процес ведення документообігу. При цьому електронний підпис дозволяє здійснювати такий процес не лише всередині компанії, але й за її межами. Так, ЕЦП дозволяє вести обмін первинними документами з контрагентами, направляти звітність в контролюючі органи.
Оформлення ЕЦП
Будь-який офіційний документ обов’язково підписує особа, яка має такі повноваження відповідно до функціональних обов’язків. Підпис керівника надає документу юридичної сили.
Аби так само надати юридичної сили документові, створеному в електронному варіанті, завдяки сучасним цифровим був розроблений цифровий підпис.
ЕЦП — абсолютний аналог звичайного підпису. Оформлення ЕЦП передбачає генерування закритого та відкритого ключів. Закритий ключ ЕЦП повинен зберігатись в недоступному місці для сторонніх осіб. В основному такий закритий ключ зберігають на USB-накопичувачі.
При оформленні ЕЦП також створюється сертифікат, що містить відкритий ключ, за допомогою якого підтверджується приналежність ключа конкретному підписантові.
Переваги ЕЦП
Підприємці, що встигли оформити електронний підпис, зазначають одразу декілька переваг:
- значно спрощується і прискорюється процес обміну документами, інформацією, особливо у випадку співробітництва із закордонними компаніями;
- істотне скорочення витрат, які раніше спрямовувались на ведення паперового документообігу;
- підвищення рівня безпеки, попередження фальсифікацій сторонніми особами (особливо це важливо для компаній Лівого Берега столиці, які змушені відправляти документи, що містять в собі комерційну інформацію.
Як отримати ЕЦП
Для того, аби отримати кваліфікований електронний підпис необхідно обов’язково звернутись в центр сертифікації ключів. При зверненні в АЦСК Лівого Берега столиці треба буде пройти декілька етапів:
- визначитись, який різновид електронного цифрового підпису буде максимально прийнятний;
- обрати конкретний центр сертифікації ключів, який заслуговує довіри відносно наданих гарантій захисту ключа;
- заповнити заявку на отримання ЕЦП;
- зібрати пакет документів і передати їх на розгляд;
- отримати електронний цифровий підпис.
Також компаніям, організаціям, установам необхідно сплатити рахунок за надання ЕЦП.
Фізичні особи для отримання ЕЦП надають паспорт (оригінал і ксерокопія), ІПН, також за необхідності надають квитанцію про сплату рахунку. Існує можливість надання повноважень на оформлення електронного цифрового підпису за довіреністю.
Строк дії сертифікату ЕЦП — 12 місяців, якщо оформлено кваліфікований підпис, його строк дії збільшується до 24 місяців. В подальшому проводиться процедура продовження строку дії сертифікату або відкриття нового ключа.
Отримати детальну консультацію з усіх питань оформлення ключів Ви зможете у нас в офісі або за телефоном (044) 228-13-73..