Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Електронний цифровий підпис

 

В сучасних реаліях за тотальної комп’ютеризації приватні підприємці, підприємства, установи, організації активно переходять на електронний варіант ведення документообігу, відмовляючись від паперових документів.

Аби надати документу офіційного статусу на електронний документ обов’язково накладається цифровий підпис, який підтверджує правдивість інформації, що передається. Електронний цифровий підпис може використовуватись і юридичними, і фізичними особами.

 

Функції ЕЦП

 

Електронний підпис особливо важливий для подання звітності в контролюючі органи. ЕЦП накладається на внутрішні документи компанії. В цьому випадку електронний підпис стає гарантією цілісності документу, відсутності в ньому будь-яких змін.

Також ЕЦП є гарантією виконання обов’язків особою, яка наклала цифровий підпис.

Оформити електронний підпис прагнуть також підприємства Правого Берегу столиці. популярність ЕЦП обумовлена:

  • значним скороченням витрат;
  • оптимізацією роботи.

 

При веденні електронного документообігу скорочуються витрати на придбання паперу для друку, обслуговування принтерів, ведення спеціальних книг. Також електронний документообіг дозволяє оптимізувати ведення кадрового і бухгалтерського обліку.

Електронне діловодство дозволяє скоротити обсяги паперових документів, що зберігаються в архівах.

Якщо зробити електронний підпис, одразу ж виникає можливість створення і відправлення у вищестоящі органи різноманітних форм звітності. За наявності ЕЦП набагато простіше:

  • направляти пакети документів адресату;
  • укладати угоди і договори.

 

Переваги ЕЦП

 

Оформлення ЕЦП – процедура, що викликає активний інтерес у багатьох сучасних людей. Популярність обумовлено наявністю деяких переваг:

  • доступність (оформити ЕЦП може будь-яка фізична особа, так само будь-якому підприємству надається можливість оформити кваліфікований електронний підпис при зверненні в центр сертифікації ключів);
  • простота використання (використовувати ключ ЕЦП зможе будь-який співробітник підприємства навіть за відсутності практичного досвіду);
  • абсолютний захист корпоративних даних (доступ сторонніх осіб до даних буде неможливий).

Конфіденційність інформації забезпечується за рахунок використання спеціально згенерованого ключа.

Криптографічним методом шифруються дані, як наслідок формується закритий і відкритий ключ. закритий ключ зберігається в місці, яке визначено підписантом, як максимально надійне. Відкритий ключ міститься в сертифікаті, в ньому відображаються основні дані про підписанта. На підставі цієї інформації ЦСК підтверджує справжність ключа, проводит аутентифікацію підписанта.

Підписанту важливо відстежити термін дії сертифікату, який варіюється від дванадцяти до двадцяти чотирьох місяців. Аби продовжити в подальшому користуватися ЕЦП фізичні особи, підприємства Правого Берега столиці оформлюють продовження терміну дії або ще раз проходять процедуру відкриття ЕЦП.

 

Для цього достатньо залишити заявку на нашому сайті або зателефонувати (044) 228-13-73.

 

Придбати «M.E.Doc»

Придбати ЕЦП