Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Електронно-цифровий підпис (ЕЦП)

Кваліфікований електронний підпис

 

Електронний підпис — важливий етап в процесі здачі звітності

 

Електронна звітність в Україні давно з фантастики перетворилася в реальність. Це зручно, а також економить час бухгалтерів. Більше не потрібно їздити в державні органи, стояти в довгих чергах і повторно проходити всі процедури при виявленні і виправленні помилок. Формування звітів в "1С:Підприємство" і відправка їх через сервіс електронної звітності M.E.DOC допомагає оптимізувати робочий процес, а також вказує на неточності і помарки при складанні декларацій або балансу.

Для ідентифікації користувача при відправці звітності використовується електронний підпис АЦСК «Україна». За допомогою такого ключа юридична особа або підприємець підтверджує свою особу, підписує звіти і отримує відповіді від органів статистики та податкових служб про доставку і прийняття файлів.

 

Як відбувається відправка звітності

 

Щомісяця, раз в квартал або щороку юридичні особи здають в ДПС і Держкомстат баланс, звіт про фінансові результати, декларацію з ПДВ і ще цілий пакет документів. Процес електронної здачі звітності виглядає наступним чином:

- Бухгалтер фірми формує звіт за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. В Україні найпопулярнішою програмою є продукт, рекомендований компанією «Укрзвiт» - «Бухгалтерія 8». Цей модуль призначений для обліку всіх операцій компанії: як з боку менеджерів, так і з боку бухгалтерів. Операції, сформовані за допомогою «1С:Підприємство», автоматично потрапляють в потрібні форми звітності, що значно спрощує роботу «обліковців»;

- Сформована звітність експортується в одну з програм, яка займається пакетною відправкою документів у державні органи. До такого програмного забеспечення відносяться відомі в Україні сервіси «Медок» і «СОТА»;

- Перед відправкою в ДПС або Пенсійний фонд на кожен документ накладається кваліфікований електронний підпис. У нашій країні для цього використовується АЦСК «Україна»;

- Після підписання КЕП звіти відправляються в потрібний державний орган. На електронну пошту компанії приходить повідомлення про відправку звітності;

- Через кілька хвилин клієнт отримує на електронну пошту квитанцію №1, що підтверджує доставку пакета в ДПС, Держкомстат або Пенсійний фонд;

- Завершальний етап - отримання квитанції №2, що свідчить про успішне прийняття звітності. Таке підтвердження може прийти як протягом півгодини, так і через добу - залежить від дня відправки, технічного стану програмного забезпечення та каналів зв'язку в державних органах, а також безлічі інших технічних факторів.

У разі помилки звітність слід сформувати коректно і повторно відправити в ДПС або Пенсійний фонд. Електронні ключі необхідно регулярно оновлювати і підтверджувати. Періодичність залежить від чинного законодавства і правил компанії, яка надає даний сервіс. Про замовлення нових ключів слід подбати заздалегідь, оскільки цей процес може тривати кілька днів.

 

 

Якщо у Вас є запитання, звертайтеся за тел.:

044 228 13 73

097 823 73 73

 

Як здавати електронну звітність