Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Кваліфікований електронний підпис (КЕП): часті питання

Які документи потрібні для оформлення сертифікатів?

 

Для скорочення часу перебування в центрі обслуговування подбайте, аби завчасно підготувати всі необхідні документи та сформувати заявки в електронному вигляді.

 

Читати далі

Як створити заявки на отримання сертифікатів?

 

Заявки на отримання сертифікатів кваліфікованого електронного підпису формуються в системі електронного документообігу M.E.Doc або веб-сервісі СОТА.

 

Читати далі

Як створити картку приєднання або договір?

 

Картку приєднання до договору надання послуг кваліфікованого електронного підпису можна сформувати в системі електронного документообігу M.E.Doc або скачати на сайті.

 

Читати далі

Як створити лист про скорочену назву підприємства?

 

Лист про скорочену створюється в програмі «M.E.Doc».

 

Читати далі

Як завантажити сертифікати в програму і налаштувати комплект підписів?

 

Після того, як ви успішно отримали сертифікати електронних ключів в центрі сертифікації, їх необхідно завантажити в систему електронного документообігу «M.E.Doc».

 

Читати далі

Як вказати шлях до секретних ключів?

 

Вказувати шлях до секретних ключів необхідно на етапі підписання звітності електронними ключами.

 

Читати далі

Чому виникає помилка при генерації заявок на сертифікати?

 

Найпоширенішою проблемою може бути дублювання адрес в картці підприємства.

 

Читати далі

Як змінити пароль секретного ключа?

 

Змінити пароль сектерного ключа можна через програму Медок.

 

Читати далі

Як заблокувати/відкликати сертифікат?

 

Заявка на блокування/скасування сертифікату формується в програмі Медок.

 

Читати далі

Як подивитися термін дії сертифікатів?

 

Термін дії сертифікатів кваліфікованого електронного підпису (КЕП) можна переглянути в системі «M.E.Doc».

 

Читати далі

Як знайти відповідний секретний ключ серед декількох ключів?

 

Знайти секретний ключ, який відповідає виданому сертифікату можливо в системі «M.E.Doc».

 

Читати далі

Що робити у випадку втрати пароля секретного ключа?

 

Пароль до секретного ключа кваліфікованого електронного підпису (КЕП) створюється його власником під час генерації заявки на сертифікат КЕП і відомий він лише йому. Пароль зберігається в секретному ключі в зашифрованому вигляді і дізнатись його неможливо.

 

Читати далі

У випадку втрати пароля до секретного ключа необхідно сформувати заявки на нові сертифікати КЕП. При цьому відбувається генерація нових секретних ключів.

 

Старі сертифікати необхідно заблокувати.

 

Особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації

 

Починаючи з 16.04.2019 року при відправці звітності на реєстрацію в ДФС, всі платники отримують у відповідь Квитанцію №1, де зазначено:

 

Читати далі
Додатково повідомляємо: особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).

Дане повідомлення надходить на будь-яку відправлену звітність всім без виключення платникам.

 

Наявність даного попередження обґрунтована тим, що відповідно до ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», який набув чинності з 07.11.2018 року, електронний підпис може мати статус кваліфікованого, лише за умови, якщо він створений та зберігається у засобі кваліфікованого електронного підпису, тобто на захищеному носії інформації (токені).

 

На даний час це є лише попередженням, і не може слугувати підставою для неприйняття звіту. У разі, якщо Квитанція №1 містить повідомлення «ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО», значить документ дійсно містить помилку, опис якої надано нижче по тексту. У разі, якщо в квитанції відсутній опис справжньої помилки, слід зателефонувати у територіальний орган ДФС за місцем Вашої реєстрації для отримання консультації з даного приводу.

 

Як продовжити ключі без програми M.E.Doc (Медок)

 

У вас закінчується термін дії електронного підпису від ТОВ "Центр сертифікації ключів "Укрїина" і Ви хочете скористатись послугою автопродовження. Але у вас немає програми M.E.Doc (Медок), и ви не маєте бажання завантажувати і встановлювати її на ком'пютер.

 

Читати далі

 

Немає проблем. Ви можете згенерувати нові ключі (за умови відсутності змін у ваших реєстраційних та/або персональних даних) онлайн, на сайті.

Наше навчальне відео допоможе Вам!

 

Как продлить ключи без программы M.E.Doc (Медок) — Фото №1 | ukrzvit.ua