Компания "Укрзвіт"

вул. Олександра Кошиця 7а, офіс 7 (за Дарницькою податковою, вхід навпроти Дарницького районного суду)
Київ
Україна
(044) 228-13-73
(097) 823-73-73

Як отримати ЕЦП

 

Будь-який документ обов’язково завіряється підписом відповідальної особи. Електронний цифровий підпис являє собою аналог підпису, зробленого від руки, поставленого на папері.

Електронний підпис накладається виключно на електронні документи. Юридична сила простого і електронного підпису однакова. В Акредитованих ЦСК Вишгорода надається можливість оформити кваліфікований електронний підпис.

Зробити електронний підпис можуть не лише юридичні особи, але й фізичні також. Для отримання ЕЦП збирається та надається пакет документів. Якщо документи зібрано в повному обсязі, протягом декількох хвилин заявник отримує особистий ЕЦП.

 

Що таке ЕЦП

 

ЕЦП генерується за допомогою криптографічного методу шифрування даних підписанта. Як наслідок, отримують два ключі:

  • відкритий (міститься в сертифікаті);
  • закритий (зберігається в підписанта на знімному накопичувачі).

 

Відкритий і закритий ключі працюють лише в комплексі.

Для проведення криптографічних маніпуляцій найчастіше використовується симетричне та асиметричне шифрування.

Симетричне шифрування можливе, коли в наявності у співпрацюючих сторін є два ідентичні ключі. В такому випадку один користувач “закриває” інформацію, яка передається, а другий “відкриває” її при отриманні. При використанні симетричного шифрування виключається ймовірність доступу до електронних документів сторонніх осіб.

При асиметричному шифруванні використовується два види ключів:

  • відкритий;
  • закритий (секретний).

При асиметричному шифруванні обов’язково використовуються ключі з однієї пари. Шифрування відбувається за допомогою відкритого ключа, а розшифрування – за допомогою секретного ключа.

При накладанні цифрового підпису на документ в подальшому при його розшифруванні можливо отримати інформацію:

  • про дату і час складання документу;
  • щодо внесених змін.

 

Де використовувати

 

В АЦСК може бути оформлений фізичним особам електронний підпис. Також державним підприємствам, установам, державним реєстраторам надають можливість отримати кваліфікований електронний підпис.

Електронний підпис оформлюється за умови подання повного пакету документів. Якщо якийсь із документів буде відсутній, заявник отримає відмову.

Термін дії сертифікатів варіюється, так, для посилених сертифікатів він складає два роки. По вичерпанню терміну дії сертифікату проводяться дії, які дозволяють продовжити строк, або сертифікат оформлюється заново.

ККоли оформлення ЕЦП буде завершено успішно, підписант може використовувати електронний підпис:

  • на порталі державних закупівель;
  • при оформленні допомоги при народженні дитини;
  • при оформленні субсидії;
  • при написанні петицій;
  • при відправці звітів до служби статистики;
  • при отриманні послуг державного земельного кадастру.

Органи виконавчої влади Вишгорода також впровадили і активно користуються системою електронної взаємодії.

 

Приєднуйтесь і Ви! Зробіть заявку на підключення за номером (044) 227-13-73.

 

Придбати «M.E.Doc»

Придбати ЕЦП